|
Тема |
Re: Разбира ли българинът от коли [re: Resurrector] |
|
Автор |
Eva* (и пак тя) |
|
Публикувано | 19.03.03 10:43 |
|
|
Ти хубаво четеш, но това, както ще допълня, е класацията за брой продажби на нови автомобили и процентно съотношение на владеенето на пазара. И тенденцията е такава от няколко години, не е само за миналата.
И съвсем естествено е френските "трошки", са на първо място.
По ред причини: изгодни лизингови вноски, евтина поддръжка, достъпност на автомобила като марка.
Ти правил ли си съпоставка, колко струва ново Пежо, ново Ауди или нова Хонда?
От там тръгни, а не от думичката "трошка", защото и тук си в грешка.
Аз "тараляскам трошката", 205-цата вече 9 месеца, а съм сменила една гарнитура, един семеринг и 4 бр. гуми зимни, а колата все пак е на 15 години. Карам я в Софийските ями и тя се държи като нова.
Какво да се прави, че Фолксваген направиха 3-ката с по-лош двигател от 2-ката. Освен това Ауди /като нов автомобил/ е твърде скъп за Българския стандарт, което също не си цитирал.
В Германия притежаването на Ауди е символ на определен статут! Там в йерархията. А у нас средната класа според класацията кара Опел и Фолксваген Голф 2.
Я, си помисли само, до преди 3 месеца 90% от работещото население бе осигурявано върху 100 лв. и отгде тогава пари за Ауди ТТ или Хонда Акорд или Фолксваген Голф 4 например?
Огледай се, че 75% от автомобилния парк е внос от Германия, Австрия и /или Италия! Че сме обрали трошляците на половин Европа.
Редактирано от Eva* на 19.03.03 10:49.
|
| |
|
|
|