Клубове Дир.бг
powered by diri.bg
търси в Клубове diri.bg Разширено търсене

Вход
Име
Парола

Клубове
Dir.bg
Взаимопомощ
Горещи теми
Компютри и Интернет
Контакти
Култура и изкуство
Мнения
Наука
Политика, Свят
Спорт
Техника
Градове
Религия и мистика
Фен клубове
Хоби, Развлечения
Общества
Я, архивите са живи
Клубове Дирене Регистрация Кой е тук Въпроси Списък Купувам / Продавам 09:55 25.11.25 
Клубове/ Хоби, Развлечения / Авто-мото Пълен преглед*
Информация за клуба
Тема Re: Твърдо ЗА коланите!!! [re: Frysco]
Автор int 27h (T.S.R.)
Публикувано03.02.03 13:38  



Не го приемай лично това за ладите.. Не казвам че са лоши автомобили, другият ми автомобил е лада 1500, но в момента предпочитам градският транспорт пред него.. Това по-скоро бяха размишления ако бях с ладата какво можеше да се получи, а не конкретно срещу лада.

Има някой неща, които не можеш да отречеш.. (за по-нови нямам мнение) обаче моята е ВАЗ-2103 ' 76... крадена от фиат сигурно 60те години. Тогава на хабер са си нямали от краш тестове, колата не е била целенасочено оптимизирана за такива ситуации. Според мен капака се отваря много неудачно откъм шофьора, дали ще се огъне или не при удара няма чак такова значение, защото механизма който го задържа е прекалено лесен за отваряне.. (съдеики по безкрайните опити да ми откраднат акумулатора от ладата.. и бензина.. еййй не разбраха тиа хора че съм я зае..л тая кола ) Пак казвам, нямам наблюдения върху толкова ударена лада за да твърдя със сигурност че е по-опасно, но с лоигични разсъждения стигнах до този извод, все пак имаш само 1 точка, в която се фиксира капака пред водача, при това връзката е доста слаба поради факта че няма опастност да се отвори от вятъра капака, няма и допълнителни защити като при предно отварящите се капаци. Там освен тази кука, независима от механизма за отваряне, имаш и 2 твърдо фиксирани точки точно по краищата на капака и изглежда много по-сигурна системата (щом казваш, може и другата система да е сигурна).

За коланите: определено е по-зле с фиксирания колан в ладата, много по-тежки хематоми ще се поличат понеже колана няма никаква инерция, единствената му цел е да предпази главата от удар в волана но не и да смекчи толкова удара. Другото неудобство (но и в ладата карах винаги с колан!) е че са много по-неудобни за водача, с тях си като вързан... или ако не си, няма особена полза от коланите. Искам да кажа че не е нужно само да си сложил колана, много е важно той да е достатъчно близо до тялото, да има място колкото да си пъхнеш ръката. Тогава са най-ефективни, ако имаш твърде голям луфт даже може да са опасни.
В ладата не си карах пътниците да слагат колани особено в града, много са неудобни. Но в по-новите коли абсолютно нищо не губиш че си сложил колана -даже помага за по-добрата стабилност при по-динамично каране... Който се е возил в моята кола си е изградил навици да си слага колана.. иначе... удрят си главите в тавана, търкалят се по завоите и т.н.

В подкрепа на мнението си за сигурността на лада ще ти дам няколко статии от mobile.bg...


"След 160 милисекунди пристига линейка със свещеник..."
Воланът се изправя под ъгъл от 90 градуса и прецелва водача точно в челото.
Травмите допълнително се подсилват от силно нагънатия на­вътре под на автомобила. Педалите се оказват истински капан - изместват се навътре и нагоре и заклещват водача.
Хлабавите предпазни колани изобщо не са му попречили да “забие” глава точно в ъгъла на сенника над уредите на арматурното табло. Набраната кинетична енергия е в такива стойности, че от самото опъване на предпазния колан е гарантирано счупването на половината ребра



за Самара си прав че е по-добре...

Абе да не се случва че и най-добрите системи за пасивна защита не могат да ти помогнат в доста случаи...

За карането си прав, понякога ми се е случвало да търся "тръпката" в шофирането, но онази вечер повярвай не беше така.. Тогава си бях като камикадзе и не ми пукаше за нищо, но като се ударих само за това се благодарих, че никой невинен не си го отнесе заради мен. Знам че не е трявбало да карам в такова състояние, но тогава не минават разумните доводи.

Дано да не дава господ да разберете на свой гръб колко е добра собствената ви кола в краштестовете.....

Crash Test Dummy

Цялата тема
ТемаАвторПубликувано
* КОЛАНИ:ДА ИЛИ НЕ??? r5gtr   31.01.03 21:50
. * Re: КОЛАНИ:ДА ИЛИ НЕ??? julys   31.01.03 22:24
. * Re: КОЛАНИ: ... hmm syglasen   03.02.03 01:19
. * Re: КОЛАНИ: ... hmm ESPACE   03.02.03 07:41
. * Re: КОЛАНИ: ... hmm syglasen   03.02.03 19:21
. * Re: КОЛАНИ: ... hmm ESPACE   04.02.03 07:32
. * КОЛАНИ - ДА ! Maймyнa™   31.01.03 22:25
. * Re: КОЛАНИ - ДА ! r5gtr   31.01.03 23:13
. * Re: КОЛАНИ - ДА ! lvo_Dinkov   01.02.03 08:52
. * Re: КОЛАНИ - ДА ! Tanuco   01.02.03 09:14
. * Re: КОЛАНИ: определено ДА Eva*   01.02.03 09:50
. * Re: КОЛАНИ:съвсем определено ДА!!! Frysco   01.02.03 18:05
. * Re: Твърдо ЗА коланите!!! int 27h   02.02.03 23:53
. * Re: Твърдо ЗА коланите!!! Frysco   03.02.03 12:26
. * Re: Твърдо ЗА коланите!!! ESPACE   03.02.03 13:01
. * Re: Твърдо ЗА коланите!!! Magnum   03.02.03 13:52
. * Re: Твърдо ЗА коланите!!! int 27h   03.02.03 13:38
. * Re: Твърдо ЗА коланите!!! lvo_Dinkov   03.02.03 14:10
. * Re: Твърдо ЗА коланите!!! Magnum   03.02.03 14:37
. * Re: Твърдо ЗА коланите!!! Frysco   04.02.03 13:02
. * Re: Твърдо ЗА коланите!!! DanailP   09.02.03 00:45
. * Странни животни сме:) Oпeлиcт   03.02.03 11:44
. * Re: С колани или не, тещата стават така, както.. Пeтъp   03.02.03 23:24
. * Балканци... Julian   04.02.03 09:43
. * Re: С колани или не, тещата стават така, както.. -Az-   09.02.03 11:33
. * Re: С колани или не, тещата стават така, както.. r5gtr   11.02.03 01:37
. * Re: КОЛАНИ:ДА ИЛИ НЕ??? r5gtr   08.02.03 21:30
. * Re: КОЛАНИ:ДА ИЛИ НЕ??? Tanuco   08.02.03 23:00
Клуб :  


Clubs.dir.bg е форум за дискусии. Dir.bg не носи отговорност за съдържанието и достоверността на публикуваните в дискусиите материали.

Никаква част от съдържанието на тази страница не може да бъде репродуцирана, записвана или предавана под каквато и да е форма или по какъвто и да е повод без писменото съгласие на Dir.bg
За Забележки, коментари и предложения ползвайте формата за Обратна връзка | Мобилна версия | Потребителско споразумение
© 2006-2025 Dir.bg Всички права запазени.