|
Тема |
golemi diwotii sa psani [re: Плaнинap] |
|
Автор | traktor (Нерегистриран) | |
Публикувано | 26.08.02 17:55 |
|
|
за излишното масло: не бери грижа колата ще си го издуха
за горенето: при добра компресия трябва да е от вложките на клапаните (някой им казват гумички)
за разшода на масло: значи 0.5 л на 1000 ти прави 25 ст на 100. разхода на бензин да е около 10лв на 100км т.е. маслото ти е 2,5% от директните разходи. сметни си кое си струва повече да даваш пари за масло или ремонт.
Нормалния разход е от смяна до смяна е да не се налага доливане. разхода силно се влияе от чистотата на въздушния фитър. наскоро от каране със стар филтър стигнах расход 1л на 1000км когато го смених отново стана нормален т.е. не гори осезаеми количества. фитъра е добре да се сменя на 10 000км а при прашни условия и по често. та провери си филтъра (да струва 10-20 лв)
ОЗНАЧЕНИЯ ОТ ТИПА 20W50 СА ЗА ВИЗКОЗИТЕТА НА МАСЛОТО И НЕ УКАЗВА ЕККСПЛОТАЦИОННИЯ КЛАС АКО ГЛЕДАШ САМО ТЕЗИ ОЗНАЧЕНИЯ НАЙ МНОГО ДА СИ КУПИШ МАСЛО ЦИКЛОН КЛАС 20W50 ТОЕСТ КАТО ЗА ПУСТИНЯ (ЗА ГОЛЕМИ ЖЕГИ ТЕМПЕРАТУРИ ОКОЛО 0-ТА) КОЕТО Е С КЛАС SE/CC ИЕ ЗА ДВИГАТЕЛИ ОТ ПРЕДИ 40 ГОДИНИ. ВАЖЕН Е ЕКСПЛОТАЦИОНИЯ КЛАС (група букви Sx/Cx буквата след S е за бензинови двигатали, а буквата след C е за дизелите) А НЕ ВИЗКОЗИТЕТНИЯ ИНДЕКС (примерно 20W50)
Виж из по-стари постинги от преди месеци имаше тема за маслата. най добре потърси някоя книжка и се ограмоти. Поне да разбереш кои означения за какво са. сипвай масло според фирмените специвкации и на слушай разни идиоти
|
| |
|
|
|