|
И аз моят този уикенд го оставих на баща ми, че и аз друго карам вече.
И като знам как ще го кара, му оставих и една туба Мобил минерално.
Семерингите се сменят, със шарени силиконови. И след това спират да текат. Гарнитури също има хубави испански, въпреки че и БГ/руски също стават. Но не съм пробвал.
За маслото, сменям го на 15к вече, защото на 10к изглежда супер а и е синтетично, издържа по-дълго. Иначе преди с минералното, като го сменя и след 1000 км налягането на маслото почва да пада. Особено на загрят двигателя.
След основният ремонт, и при първото синтетично, за няма и 200 километра маслото беше станало мътно и тъмно. Знам, че е нормално, измива всичките боклуци от двигателя. Но аз го смених на 250 за всеки случай. Пък и след ремонт има много боклуци из двигателя. След това на 10, 10 и от там нататък все на 15к км. И проблеми не съм срещал.
Бензин в маслото е изключено да има, защото бензин и в резервоара няма ;) Пък газ сам разбираш че няма.
Вода със сигурност влиза, но не от антифриза, защото той си държи нивото. Но при изгарянето се получава вода и С02, нормално е в картерните газове да минава и водата. Но това е нормално за маслото. Все пак тръбичката за вентилация на картера съвсем леко духа, не е като на някои стари коли дето имат втори ауспух, са го пуснали да трови.
Но пък таз вода смятай какво става с нея, като се нагрее маслото до 150 градуса.
Все пак преминава малко масло през сегментите, и изгаря. Напълно в рамките на нормалното, до 500-700 грама за 15к км.
С трансмисионно масло колкото и да ми казваш, няма да го карам. Понеже е с огромен вискозитет, няма да преминава през микроскопичните фуги на двигателя и съответно няма да има никакво смазване.
Но ти закъсня, можеше да го видиш моят двигател, целият прашен но сух. Иначе е нормално за големият семеринг към съединителя да тече. Първо че е по-ниско, после е много голям, смятай какви сили на триене се получават при него, нормално е да се скапе. Пък и площта е по-голяма и шанса да протече съответно. Но пак казвам, със хубав силиконов семеринг няма проблеми.
|