|
Тема |
Re: пенсионери или глезльовци ? [re: sewi] |
|
Автор |
Гaй Бaньo (irreproachable) |
|
Публикувано | 13.07.01 10:37 |
|
|
Не, не искам да се измъкна, просто не разполагах вчера, а и сега с време за дълги спорове, а и едва ли ще успея да ти променя възгледите. Естествено не е и нужно, в крайна сметка мисля, че такъв разговор не трябва да се приема лично.
Безспорно 626 Маздата е прекрасен автомобил и за много японски коли съм се убедил, че като изключим ламарините, останалите детайли са от доста качествени материали направени. Разбира се вида на конструкция е също важен елемент!
Проблема при френските автомобили е от желанието да са новатори и често пъти потърпевши са клиентите на автомобилния пазар. Отделен е въпроса за фирмената политика да продават по-евтино, а после да си довземат парите с лихва за резервни части . Подобно нещо се наблюдава и при форд, но ако някой не го вижда, ..съжалявам.
Аз лично съм имал френски автомобил за два месеца преди 5 години и повече никога не бих сгрешил(според мен). Мнението си градя разбира се и в/у доста други наблюдения, тъй като автомобилите са били винаги за мен страст.
Бих искал да си зададеш въпроса-защо, при 1.7(и не само) мотора на пежо например, маслената помпа е закрепена на картера и се задвижва с верига и ангр. колела. За мен единственото обяснение е за да се чупи по-лесно при подпиране на картера, да е по-скъпо като изпълнение и..просто никой друг идиот не би го направил така. Опитай да си регулираш вратите в пантите на френски автомобил-да, ама не. Ще можеш единствено с бой с чука по колонката, само френските коли са така и ред други неща, които едва ли сега бих могъл да изредя. Приказката ни беше за окачването, но за там писах к'во мисля, може и доста да се добави още и едва ли ще те накарам да се съгласиш с мен. Единствено живота ще го направи.
В момента имам-пасат, паджеро и голф. Тъща ми си купи пежо, защото и хареса лъвчето отпред, сега рони крокодилски, има го от две години и непрекъснато се ремонтира, но не от мен. Бях я предупредил преди да го купи
Гай Баньо
|
| |
|
|
|