|
Тема |
о, да [re: МиГ-31] |
|
Автор |
Samo Diesel! () |
|
Публикувано | 04.07.00 14:03 |
|
|
Да, термина "инжекцион" няма смисъл при дизела.
Съгласем съм, че бензиновия двигател не е за танкове. Той има предимство само там където се изискват високи и бързосменящи се обороти. Не се учудвам, ако наистина немските двигатели са гаснели по време на движение, това е типично за бензина дори и при слабо, но неочаквано натоварване. Но ако сведенията ми са вярни, немците просто не са имали избор, както писах по-горе.
Все пак, един от основните показатели за качеството на дизелов двигател е това как пали. За един добър двигател, паленето му въобще не е под въпрос, а веднъж заработил, дизела може да се спре само ако се прекъсне подаването на гориво или въздух. Двигател който има нужда от денонощно подгряване за да запали е пълен боклук, без никакво съмнение, и е неуместно да се нарича "гениален".
Все още не съм убеден, че двигателя на Т-34 е бил 4-тактов. До тук, все още не съм намерил потвърждение на това, напротив, всички косвени улики сочат, че е бил 2-тактов.
|
| |
|
|
|