|
Тема |
Re: Аеродинамично качество? [re: Exhemus] |
|
Автор | Flancer (Нерегистриран) | |
Публикувано | 02.09.09 23:17 |
|
|
Какво за двигателите? Това не е планер все пак , не е и моторен самолет, не можеш да ги флюгираш и да намалиш драстично съпротивлението. Изкарва се резервния генератор, опитваш да ги рестартираш. Това все пак като уточним факта , че много рядко се случва да откажат всички двигатели. Е случва се ... тогава се поддържа оптимален ъгъл, той води до оптимална скорост и се търси къде да се бухне в земята (водата, на летището). На повечето самолети е означена оптималната скорост на планиране, де зелена точка, де друг ориентир. Гледаш и се молиш :).
L/D на някои самолети. Пдат драстино със спускане за задкрилки, но пък с тях може да се понижи много скоростта на, ъъ, да го наречем приземяване, не разбиване, а?
Boeing B707-320 19.4
Boeing 767-200 19.0
Douglas DC-8 17.9
Boeing 747-100 17.7
Douglas DC-10 17.7
Airbus A320 17.0
Lockeed Tristar L1011 17.0
Douglas DC-9 (1966) 16.5
Boeing B727-200 16.4
Douglas DC-3 14.7
за 777 ми се върти до 27-30 , всичко това при оптимална конфигурация, малко много ми се струва де, някаква клюка отпреди годинни е, ако ти се търси пробвай в гугл "777 lift/drag ratio".
|
| |
|
|
|