Клубове Дир.бг
powered by diri.bg
търси в Клубове diri.bg Разширено търсене

Вход
Име
Парола

Клубове
Dir.bg
Взаимопомощ
Горещи теми
Компютри и Интернет
Контакти
Култура и изкуство
Мнения
Наука
Политика, Свят
Спорт
Техника
Градове
Религия и мистика
Фен клубове
Хоби, Развлечения
Общества
Я, архивите са живи
Клубове Дирене Регистрация Кой е тук Въпроси Списък Купувам / Продавам 22:48 09.11.25 
Клубове / Наука / Технически науки / Авиация Пълен преглед*
Информация за клуба
Тема Да, нещата са навързани и заплетени. [re: A.]
Автор Cв. Ckpoмни (старо куче)
Публикувано24.06.05 16:33  



Производството включва огромна гама на технологично приложение. Това приложение подлежи на стандарти, и за изработка на машините, които ще прилагат технологийте, и за тяхното използване, и за суровините... Практически, производството се връзва, и се сраства, с националната икономика. От което следва, че всяко изнасяне на работни места от "производството" се превежда в рязване на работни места от университетски катедри до метачи в рудници.

Тези дни в САЩ все още "производство" означава "сглобяване". Набляга се, че в прецизната механика сглобяването също изисква машини (човешката ръка няма нужните контрол и стабилност), сиреч остава нещо и за американците. И да, машините за сглобяване са много сложни, роботизирани - и тук следват рипвания по масите с "ето! ние изнасяме тъпите работи че да можем да се занимаваме с роботизация!". Което рипване завършва насрано при реализацията, че съставките за роботизацията биват произвеждани... извън САЩ. И започват да се леят песните за глобализация и международно сътрудничество... И защото и те не проработват, завършва се с нуждата да не допускаме венчавки между педерасти, да се борим срещу подривни идеи като еволюцията, и срещу тероризъм, и срещу абортите, и да подкрепяме войските във войната на деня...

Специфично за лозунгите на Боинг, май идеята е Боинг да замислят самолетите (или космическите кораби), а други да произвеждат съставките - и сглобяването да е или в САЩ, или другаде. Идеята звучи много силно - ако човек не знае достатъчно за всички фактори, влизащи в замислителния процес - и не осъзнава, че огромна част от замисъла е основана върху понятията "риск", "безопасност", и "полза / печалба" - чието тълкуване и технологично превъплъщение е кажи-речи политически процес. Казано на кратко, замисълът на космически кораб в политическото обкръжение на САЩ гарантирано ще бъде различен от същия замисъл в политическото обкръжение на ЕС или на Русия или на Китай, като пример. И следва въпросът: а кое определя политическото обкръжение?

В лозунгите на Боинг, да са "доставчик" на самолети (или космически кораби), лежи постулатът че САЩ ще са политическото обкръжение, налагащо тълкуване / превъплъщение на "риск", "безопасност", и "полза / печалба". И това е защото САЩ биват виждани като основните двигатели в създаването и ползването на тези изделия. Следва скачването между създаване и производство - и зейва дупката в казания постулат. САЩ без производствен глас ще останат и без политически глас, и от там замисълът ще бъде скачен с политическото обкръжение на производителите, както си е класическото развитие на нещата. В това време покупателната способност на американския пазар също ще е увиснала - та и потреблението няма да бъде аргумент за САЩ.

Някъде в горните параграфи едно време щях да вмъкна и аргумента за високата американска производителност. Този аргумент вече скромно бива премълчаван. Да, американецът произвежда повече от европееца или японеца - обаче с цената на огромно лишение от лично време; разделим ли производство на работно време, американецът е много неефикасен - и значи непроизводителен. Голям принос за понижената американска производителност са малцинствените привилегий, зорко налагани и вардени от САЩ правителство. Заради което никой не смее даже да предвижда подобрение в американската производителност, въобще някога.

Един джентълмен, съпругата му работеше за Шел - САЩ. Производителност под тази в Третия Свят. За да се нормализира положението, Шел Главна Квартира ще премахнат автономията на Шел - САЩ; Шел - САЩ ще станат пълна собственост на Шел - Холандия. Работа, вършена от 3 американски Шел служители за 5 дни, бива вършена от 1 (един!) филипински Шел служител за 1.5 дни. При всичко еднакво, че даже с процедурите писани от Шел - САЩ! Шел - Холандия искат съкращения. Тук САЩ правителство рипва: сакън да няма съкратени малцинства! (Което е много интересно, защото в групата, описвана от разказващия джентълмен, от 10 служители само неговата съпруга е бяла; всички други са черни, вкл. началничката, която по разбираеми причини наляга на "отборния дух", като примерно когато някоя мама да се среща с любовника на деня всеки ден за по 3-часови обедни почивки, нейната работа да бъде прехвърляна на съпругата на джентълмена, с началничката проповядваща "търпимост към чуждите лични развития".) И Шел - Холандия, тарикати, казват на САЩ правителство "немате ядове! ще имате колкото черни искате!" И? Внасят черни служители на Шел, назначени от Уганда, Кения, и Нигерия. Черни ли са? Да. Обаче хората бачкат! И сега стават едни каши... И слухът е, че Шел - Холандия изцяло ще закрият администрация, инжинерство, и подобни от САЩ и ще дадат работата на Шел - Филипини. И САЩ правителство да си брои малцинствата както ще; и без това ще са безработни и налични за правителствени мероприятия.

Та виждате защо Скромно Ваш и колеги (от мислещите) така сме... чуствителни... към разни шарени аспекти на американското... бе развитие не е, ама крачене, да го наречем.

Редактирано от Cв. Ckpoмни на 24.06.05 16:41.



Цялата тема
ТемаАвторПубликувано
* А-380 с 11 двигателя... или кисело грозде? Cв. Ckpoмни   18.03.05 21:07
. * Re: А-380 с 11 двигателя... или кисело грозде? Octagon   20.03.05 13:16
. * Re: А-380 с 11 двигателя... или кисело грозде? Octagon   20.03.05 16:35
. * Щом го има на картинка - вярно е! Cв. Ckpoмни   30.03.05 20:39
. * Re: Велико! Octagon   31.03.05 10:23
. * Re: Велико! Beлиko   31.03.05 13:08
. * Време няма за фантазия. Cв. Ckpoмни   31.03.05 18:23
. * Re: Щом го има на картинка - вярно е! Expl.   31.03.05 14:49
. * a представяте ли си ги тия крила ~!@$%amp;^*()_+   01.04.05 03:56
. * Re: Щом го има на картинка - вярно е! SU-37   28.04.05 21:37
. * Re: Щом го има на картинка - вярно е! Marapeв   29.04.05 03:41
. * Re: А-380 с 11 двигателя... или кисело грозде? mn_t   27.04.05 16:46
. * Изпитателен полет Borislav   28.04.05 18:10
. * Европейците вложиха 15 милиарда. Cв. Ckpoмни   29.04.05 01:19
. * Re: Европейците вложиха 15 милиарда. Kx   29.04.05 12:21
. * Дано да си прав! Cв. Ckpoмни   29.04.05 14:55
. * Re: А кое е новото в А380? Octagon   29.04.05 13:08
. * И двата самолета са добри. Cв. Ckpoмни   29.04.05 15:13
. * И поредното свиване в капацитет за ракети носители Cв. Ckpoмни   04.05.05 22:41
. * Re: Пак странично Octagon   05.05.05 18:14
. * "Морско Изстрелване" още ще го има. Cв. Ckpoмни   05.05.05 19:24
. * !!! Зверско "Евала!" на Аеробус !!! Cв. Ckpoмни   29.04.05 01:22
. * Re: А-380 с 11 двигателя... или кисело грозде? koroviev   30.04.05 13:17
. * Re: А-380 с 11 двигателя... или кисело грозде? Kx   03.06.05 08:46
. * Re: А-380 с 11 двигателя... или кисело грозде? Airfan   14.06.05 00:53
. * Щото използваш 3 лице мн.ч. ... Cв. Ckpoмни   15.06.05 23:57
. * Re: Щото използваш 3 лице мн.ч. ... Airfan   21.06.05 23:04
. * Извън течение съм. Cв. Ckpoмни   23.06.05 23:22
. * Как могат да бъдат доставчици? Greenleaf   24.06.05 02:38
. * Re: Как могат да бъдат доставчици? A.   24.06.05 10:18
. * Да, нещата са навързани и заплетени. Cв. Ckpoмни   24.06.05 16:33
. * Еми няма връщане назад Greenleaf   24.06.05 20:40
. * Това само за цивилните? Octagon   25.06.05 10:51
. * Кви гайки, те двигателите си ги купуват Greenleaf   24.06.05 20:18
Клуб :  


Clubs.dir.bg е форум за дискусии. Dir.bg не носи отговорност за съдържанието и достоверността на публикуваните в дискусиите материали.

Никаква част от съдържанието на тази страница не може да бъде репродуцирана, записвана или предавана под каквато и да е форма или по какъвто и да е повод без писменото съгласие на Dir.bg
За Забележки, коментари и предложения ползвайте формата за Обратна връзка | Мобилна версия | Потребителско споразумение
© 2006-2025 Dir.bg Всички права запазени.