|
|
| Тема |
Извън течение съм. [re: Airfan] |
|
| Автор |
Cв. Ckpoмни (старо куче) |
|
| Публикувано | 23.06.05 23:22 |
|
|
|
В моята част на Боинг не се говори за назначавания. Обратното. Това е съчетано с идващи съкращения в НАСА (май ще резнат към 1600 човека).
Боинг Самолети изживяват сътресението от затваряне на 757 и 767 програми. Не знам там назначават ли.
Забележи, че Боинг продадоха производствена мощност в Уичита, Канзас (чувам че беше най-производителният и ефикасен завод). Продадоха Рокетдайн, също ядка на производство. Корпорационният лозунг е Боинг да бъдат "доставчици" на самолети, не "производители"; това доста ни тревожи, с оглед разпродаването / закриването на производствен капацитет.
Жалкото е, съкращенията и свиванията са правени с оглед пестене на десетки милиони долари; същите диреци във Вашингтон, които бутат Боинг към "пестения" от десетина милиона годишно тук и там, с лека ръка хвърлят стотици милиони в Ирак...
Аеробус може би ще отворят самолетен завод в Мобил, Алабама. Щото Аеробус е проклета европейска корпорация... вече започнаха вътрешните дръгления и критики между политиците от щатите, които не успяха да привлекат Аеробус завода... Едно работно място в автомобилната промишленост създава 9.4 други работни места; едно работно място в аерокосмическата промишленост създава поне колкото автомобилното, и вероятно доста повече. Представяш си каква е била натискацията (иззад паравана на американска анти-европейска парлама, за простаците) за Аеробус завода!
| |
| |
|
|
|