|
|
| Тема |
И двата самолета са добри. [re: Octagon] |
|
| Автор |
Cв. Ckpoмни (старо куче) |
|
| Публикувано | 29.04.05 15:13 |
|
|
|
А-380 ще е ужас за САЩ, защото няма инфраструктура да събира и разхвърля толкова пътници, плавно и ефикасно. За Европа и Япония, и изобщо за страни с развит обществен превоз, А-380 си е просто по-голям самолет. Самолетът носи обем - значи с каквото и да го пълниш - вероятностите са да излезе печалба.
Б-787 е обикновен самолет, по-ефикасен и изфинен, технологично. И е точно за страни, където инфраструктурата във вид на обществен превоз е неразвита. Чудесно лепва за САЩ и въобще двете Америки, плюс още доста места по света.
Двата самолета обслужват два различни пазари. Стратегически-солиден производител би трябвало да има и двата модела. Разработката на модел като Б-787 е по-евтина (и лесна и бърза) от тази на А-380. Това поставя Аеробус в по-силна позиция.
Това е мое мнение. Има и други мнения. Продажбите на самолетите ще покажат истината.
За Б-727: познавах инжинери от авиолинийте. Те ми казваха, че №2 двигател (централният, в тялото) хем гори като пълен двигател, хем няма пълна тяга заради загубите от въздухопровода. Същите оплаквания имаше и срещу Л-1011. Даже в някои авиолиний е имало сериозни проучвания как да махнат №2 двигател и да го заменят чрез окачване на по-мощни №1 и №3. Май е било предвидено, че до като тази подмяна стане, Б-727 ще бъдат сменени с нормални самолети. Във всеки случай, няма западен самолет с тройка двигатели като Б-727 (или Ту-154), който да е намерил широк пазар.Редактирано от Cв. Ckpoмни на 29.04.05 15:22.
| |
| |
|
|
|