|
|
| Тема |
Дано да си прав! [re: Kx] |
|
| Автор |
Cв. Ckpoмни (старо куче) |
|
| Публикувано | 29.04.05 14:55 |
|
|
|
Употреба на електрически двигачи за аеро контрол има отдавна - но не в мащаба на голям пътнически самолет. Електрически двигачи бяха оценявани и за употреба в Совалката, преди 5 години.
За платмасовите материали (по САЩ "пластмаса" има евтинджарски привкус, и от там наблягане на... различни имена), подсилени с въглерод и други влакна: дано Боинг да са се научили да ги сглобяват. Щото помниш ли "открития" Б-737 на Алоха Авиолиний, дето му хвръкна покрива? А Б-747 на японците (затри май 420 човека) дето му се отлепи задната кабина преграда? Издънки с епоксидно лепило - което лесно може да се екстраполира в другите пластмаси, ако не е функция на издънки вече налични там. Та дано този път нещата да са здрави - и да няма "спестявания", както в описаните примери, с по-ниска температура при лепило приложение, че да не се харчат пари за греене.
Аз разбирам не-еволюционна технология нещо като активен граничен слой контрол, за крилете, или... Хм! Къде другаде има революционни технология... В двигателите?
| |
| |
|
|
|