Клубове Дир.бг
powered by diri.bg
търси в Клубове diri.bg Разширено търсене

Вход
Име
Парола

Клубове
Dir.bg
Взаимопомощ
Горещи теми
Компютри и Интернет
Контакти
Култура и изкуство
Мнения
Наука
Политика, Свят
Спорт
Техника
Градове
Религия и мистика
Фен клубове
Хоби, Развлечения
Общества
Я, архивите са живи
Клубове Дирене Регистрация Кой е тук Въпроси Списък Купувам / Продавам 18:04 21.06.24 
Клубове / Наука / Технически науки / Авиация Пълен преглед*
Информация за клуба
Тема Ц-5 е положен на несъвместими изисквания. [re: Kx]
Автор Cв. Ckpoмни (старо куче)
Публикувано25.05.04 23:42  



Ц-5, колкото и идиотски да звучи, е бил замислен за операция от (дръж се за стола!) НЕПОДГОТВЕНИ ФРОНТОВИ летища! Говорим структура и колесници които са крайно-отежнени. Приятел на мой колега е пилот в авиолиния, и резервист пилот на Ц-5. Та до не знам коя година, някъде до средата на 1980-те, част от опреснявката по Ц-5 е била маневриране по разорано поле, излитане, кацане, и подобни геройства. Гражданска разработка на Ц-5 е трябвало изцяло да бъде пре-замислена структурно.

Хидравличните системи на Ц-5 са замислени на неприемлив за граждански самолет принцип, с цел хидравликата да смуче течност от централен резервоар, и помпите да блъскат толкова течност обем, че даже при пробив на хидравлична линия, хем линията да тече, хем да има достатъчно течност и налягане да си вършат работата. (Това се връзва със замисъла за фронтова операция.) Къде виждаш граждански самолет да влачи вани с хидравлично масло? Гражданска разработка на Ц-5 практически е трябвало да започне с нова хидравлика. А е много възможно хидравликата вече да е нормализирана и да наподобява стандартната.

И то излиза, че измежду новата структура и хидравлика и колесници, то си е трябвало нова самолетна замисъл! Сега, даже такава ще е по-евтина от изцяло нова разработка, да. Но в онези времена САЩ ВВС са предвиждали огромен обем поръчки за Ц-5, и Локхийд не са и поглеждали към гражданския пазар.

Тя самолетната замисъл е странно същество, и кой как я вижда зависи от гледната точка. Та сигурно можеш да намериш още много и най-разнообразни обяснения защо Ц-5 не достига граждански вариант.

Да добавя: Ц-130, защото е по-обикновена замисъл, бива произвеждан в граждански вариант, Л-130. Самолетът не е много разпространен, но където го ползват (в Африка и други места със скапани летища) той си работи много добре.

Редактирано от Cв. Ckpoмни на 25.05.04 23:45.



Цялата тема
ТемаАвторПубликувано
* B747 Kx   20.05.04 09:48
. * Re: B747 ckипaджиятa   21.05.04 04:17
. * Прагматизъм му е майката Octagon   21.05.04 12:55
. * Re: Прагматизъм му е майката harrier   26.05.04 00:06
. * Re: B747 Kx   21.05.04 16:54
. * Има Fox Mulder   22.05.04 18:24
. * Цицината даже помага. Cв. Ckpoмни   21.05.04 22:30
. * А МакДак? Octagon   21.05.04 23:26
. * Re: А МакДак? ckипaджиятa   22.05.04 02:39
. * А аз да светна и друга перспектива: Cв. Ckpoмни   23.05.04 21:21
. * Re: А аз да светна и друга перспектива: бopдeн   23.05.04 21:44
. * Под чие управление? Octagon   23.05.04 22:22
. * Re: Под чие управление? ckипaджиятa   25.05.04 04:18
. * Бе имало е стърквания, но инерцията е силно нещо Cв. Ckpoмни   26.05.04 00:02
. * Ти Б-1Б за нищо го нямаш Octagon   26.05.04 18:15
. * Хвана ме! Cв. Ckpoмни   26.05.04 21:48
. * Капсулно-совалкови Octagon   27.05.04 11:12
. * Прав си. Cв. Ckpoмни   28.05.04 16:54
. * Re: Цицината даже помага. Kx   25.05.04 09:09
. * С-5 Octagon   25.05.04 13:32
. * Re: С-5 бopдeн   25.05.04 21:39
. * Off: Микоян и други Octagon   26.05.04 14:39
. * Re: Off: Микоян и други бopдeн   26.05.04 22:10
. * Re: Цицината даже помага. бopдeн   25.05.04 21:43
. * Ц-5 е положен на несъвместими изисквания. Cв. Ckpoмни   25.05.04 23:42
. * Re: Ц-5 е положен на несъвместими изисквания. Kx   27.05.04 08:29
. * От лимон - лимонада. Cв. Ckpoмни   28.05.04 17:07
Клуб :  


Clubs.dir.bg е форум за дискусии. Dir.bg не носи отговорност за съдържанието и достоверността на публикуваните в дискусиите материали.

Никаква част от съдържанието на тази страница не може да бъде репродуцирана, записвана или предавана под каквато и да е форма или по какъвто и да е повод без писменото съгласие на Dir.bg
За Забележки, коментари и предложения ползвайте формата за Обратна връзка | Мобилна версия | Потребителско споразумение
© 2006-2024 Dir.bg Всички права запазени.