|
Тема |
Re: Prazen hod [re: DOHC] |
|
Автор |
Ascona83 (бедствие !!!) |
|
Публикувано | 28.02.05 14:43 |
|
|
Здравейте колеги,
Колата е мерцедес 190 с двигател 1.8, механичен инжекцион. Запалването е EZL,модела на инжекциона е Bosch KE-Jetronic CIS-E 3.5, двигателя е 910 без катализатор, няма ламбда контрол. Ако още някакви данни трябват кажете да ги търся.
Проблема е следния, при запалване(пали много лесно) оборотите от 1000 падат до толкова че колата се разтирса, после си се вдигат и застават малко под 1000 и повече не мърдат. Това се получава с и без натиснат педал на газта. Разхода е доста висок - около 15 на сто градско, ама айде него няма да го мислим щото то и от номера на обувката сигурно се влияе, а мойта е 45
. Обаче това дето го прави тоя номер много ме дразни!!! Забелязал съм че ако не я паля колата няколко дни (2-3) не го прави при първото запалване а на второто пак почва!!! Чудя се дали пък някоя дюза не изпуска гориво в цилиндър, докато не работи колата и да се дави в първия момент?
Другото което искам да питам е за едно цъкане като от реле, което се появява когато на баир на висока предавка натисна рязко газта, започва да цъка с висока честота и колкото повече ускорява колата толкова по-ниска става честотата, та питам възможно ли е това да е някаква система за динамичен контрол на предварението?
Наведи главата защото прелитам ниско с асконата !!!
|
| |
|
|
|