Клубове Дир.бг
powered by diri.bg
търси в Клубове diri.bg Разширено търсене

Вход
Име
Парола

Клубове
Dir.bg
Взаимопомощ
Горещи теми
Компютри и Интернет
Контакти
Култура и изкуство
Мнения
Наука
Политика, Свят
Спорт
Техника
Градове
Религия и мистика
Фен клубове
Хоби, Развлечения
Общества
Я, архивите са живи
Клубове Дирене Регистрация Кой е тук Въпроси Списък Купувам / Продавам 12:24 30.04.24 
Клубове / Техника / Автомобили / Audi Пълен преглед*
Информация за клуба
Тема Re: Изкажете мнение за Ауди 100 [re: kiro_thexfiles]
Автор verter (AudiV6)
Публикувано16.10.04 08:44  



Какво представлява колата ще разбереш от долните редове


Audi 100 C4 (1991-1994)


от вестник "Авто труд" брой 291, 5 юни 2002г.

"В последното поколение Ауди 100, което бе произвеждано от ноември 1990 до май 1994г., могат да се открият
най-добрите черти на фирмения стил

Класически елегантната форма на купето увеличи конкурентоспособността на модела срещу продукцията на Мерцедес-Бенц и БМВ.
Превъзходното качество на изработката, тригодишната гаранция на лаковото покрития и дванадесет годишната гаранция против
корозия станаха отлична реклама за 100.Променено бе шасито (с по-добра геометрия), а купето бе преправено изцяло.На
задните места пространството стана по-голямо от това при конкурентите Мерцедес W124 и БМВ E34.Седалката на шофьора
бе снабдена с поразително голям диапазон на регулиране и в нея дори водач с нестандартни размери се чувства на място.
Но истинските достойнства на автомобила не свършват дотук.Към тях се числят големият списък на стандартното оборудване
и използваните нови текстилни и кожени материали в интериора.Просторното купе и големият багажник (510л) настроиха
критично публиката към появилото се през август 1991г. комби (Avant), чийто обем на багажника остана под средния в
класа, въпреки по-вертикално поставената задна врата.
Трябва да отбележим, че психолозите, които взеха участие в изпитанията на Авант, още тогава предрекоха, че моделът
ще запази за дълго време висока продажна цена заради динамичните си характеристики, управляемостта си и комфортът на
дълъг път.
Проходимостта на автомобила по сняг и лед се оказа много добра, дори и във версията само с предно предаване.
Куатро-моделът се появи през януари 1991г. и се превърна в еталон за управляемост и проходимост за автомобилите от
този тип, което на практика позволи Ауди да монополизира европейския пазар на леки автомобили с двойно предаване.
Малко по-късно инженерите на концерна VAG започнаха да вграждат елементи, станали визитна картичка за елитните
германски модели: два еърбега, централно заключване, аларма, както и система за защита Прокон-Тен.
Двигателите в началото бяха три: 2-литров бензинов със 101к.с., 2,3-литров със 133к.с. и 2,8-литров със 174к.с.
съответно с 4, 5 и 6 цилиндъра.При появата на Куатро през 1991г. бяха добавени 2-литров със 115к.с. и 2,4-литров
дизел с мощност 82к.с.Малко по-късно се появи и 2,5-литров турбо-дизел с директно впръскване на горивото със 115к.с.
За всички двигатели се предлагаше 5-степенна механична скоростна кутия, а четиристепенния автоматик ,който се напасва
към стила на водача, беше екстра.
гамата на моделната линия бе увеличена с модела S4, оборудван с 2,2-литров петцилиндров двигател с турбокомпресор
и мощност 230к.с. Максималната скорост на модела с преработено шаси (по-твърди пружини и амортисьори и по-ниско
окачване с 20мм) достига 240км/ч., а ускорението от 0 до 100км/ч протича за 6,8 сек.
През март 1992г. се появи 2,6-литровия V6 с мощност 150к.с., но истинския възторг бе породен през ноември, когато
бе представен новият S4 с 4,2-литров осемцилиндров агрегат с мощност 280к.с. (макс. скорост 250км/ч и ускорение 6,2 сек.).
Относително ниската му цена в сегмента на спортните лимузини бързо го изкачи на върха му.
Моделната линия на Ауди 100 продължи да се произвежда до май 1994г., когато бе направен фейслифт и бе сменено името
на автомобила с А6. Предното или двойно предаване, напълно поцинкованата каросерия и невисоките му цени го правят
добра инвестиция."

от вестник "Автомобилен магазин БЕДА" брой13, 28 март-4 април 2003г.


Ауди 100 С4 - За тези ,които държат на комфорта

Предшественикът на Ауди А6 е истинска лимузина, която днес вече не е толкова недостъпна за българина и
продължава да бъде бърза и удобна кола


"Последната "стотица" на Ауди се появява през 1990г. и се произвежда за съвсем кратко време с това обозначение.
Тези години са преходен период за фирмата, когато тя наистина навлиза сред най-елитните производители.
Затова в модела 100 тип С4 може да си проличи старанието на немците да настигнат и дори да изпреварят
вечните съперници БМВ и Мерцедес. Моделът е много елегантен, като външността му комбинира атлетично излъчване
със солидния имидж на лимузина.
Автомобилът отвън и отвътре
Още с модела 80 Ауди започва да прави много надеждни коли с поцинковано купе и тази тенденция продължава и със
стотицата. Колата има много солидно купе, като високото качество на изработката си личи от пръв поглед.
В сравнение с предишното Ауди 100 е основно променена геометрията на окачването и шасито става 30% по-здраво.
Това рефлектира върху стабилността и комфорта на пътуване, които са на изключително високо равнище.
Шумоизолацията е направо смайваща за онези години и днес дори и след много хиляди километра пробег
автомобилите запазват това свое качество - да бъдат изключително тихи.
Ауди 100 се отличава с просторния си интериор. Пътниците отзад разполагат с много място за краката, но за съжеление
специфичната конструкция на купето го прави доста тясно (????). На задните седалки не е проблем да
седната трима души, но тогава се губи комфортът на отличната лимузина.
Багажникът има обем от 510л. с което превъзхожда дори по-големите си конкуренти като БМВ 7-а серия. Това
донякъде убива интереса към комбито, което пък по ирония на съдбата днес е по-търсено на пазара на старо.
То има обем на багажника от 1310л. и може да поема огромни товари. Комбито има не по-малко изящен дизайн от
седана, а практичността му е наистина голяма, заради което днес е предпочитаният вариант.
Като цяло обзавеждането на Ауди 100 е на доста високо равнище, но има някои аномалии. Така например дори и
при базовия модел налице са две въздушни възглавници и антиблокираща система на спирачките ABS , но пък няма
електрически прозорци и централно заключване(????)
Ергономичността на шофьорското място е отлична дори от съвременна гледна точка. Освен че може да се мести във
всички посоки, може да се регулира и наклонът на седалката. Воланът също е регулируем и това дава възможност да
се осигури много комфортна позиция за управление. Видимостта напред и настрани е отлична, но назад е затруднена
от облегалките за глави на задните седалки и скосеното задно стъкло.
Под капака
При примиерата си Ауди 100 разполага с три бензинови двигателя с инжекционно впръскване. Базовият модел е
двулитров със 101к.с. следва 2,3-литров агрегат със 133коня и голям V6 мотор със 174к.с. През следващата година
заедно с модела Куатро на пазара се появава нов 2-литров бензинов агрегат, който вече развива 115конски сили и
2,4-литров дизел с 82 коня. Скоро обаче този дизел отпада и неговото място се заема от 2,5-литров турбодизел със
115к.с. Най-мощната версия е S4, която е екипирана със стария 2,2-литров, 5-цилиндров двигател, но подпомогнат
от турбокомпресор. Той развива 230 конски сили.
Всички мотори стандартно са комбинирани с 5-степенна механична скоростна кутия, а като опция се предлага
интелигентен автоматик, който не увеличава много разхода на гориво.
Излишно е да се правят илюзии, че някоя от тези версии е икономична. Дори и 2,5-литровият турбодизел гълта доста
гориво и в градски режим харчи по десетина литра на 100км. Останалите агрегати са още "по-лакоми". Хубавата
страна е, че всички мотори са изключително надеждни и ако се спазват инструкциите за поддръжката им, могат да
изкарат без проблеми стотици хиляди километри.
Разходи за поддръжка
Както е вярно това,че Ауди 100 е една много добра лимузина, така е вярно, че комфортът изисква своя дан.
Дори само със стандартните експлотационни разходи колата е скъпо удоволствие. Хубавото е, че дори и след
дълго използване стотицата запазва качествата си на лимузина. Тя винаги вози комфортно и безшумно."

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Отзиви


Радослав Георгиев
Късметът винаги е на страната на здравите коли
"Определям себе си като върл почитател на марката Ауди. Завършил съм СПТУ по строителна механизация със специалност
"Двигатели с вътрешно горене". От както се помня, винаги съм бил близо до автомобилите, те са ми страст, а днес
вече професия. В началото на кариерата си на автомонтьор започнах в сервиза на Юнитрейд. От 1993 до 1995 г.
бях при тях, а след това се преместих в Аутотехника. Вече зад гърба си имам близо 7 години, които напълно ме убедиха,
че Ауди е марката в,в която съм влюбен. Твърдя, че трудът ни сега е по-лек, имаме на разположение много литература,
компютър за диагностика, много информация на компакт дискове. Познавам много добре моделната гама на четирите
преплетени кръга."

"Последната генерация на Ауди 100, първата стартира през 1979г е с доказани качества. Този автомобил е един от най
здравите, които немците са правили някога. Личи си, че е изпипан в детайли, няма слаби страни като цяло.
Ауди се отличава от всички останали конкуренти в класа с доста здравата си ходова част. Дори нашите пътища с многото
дупки не са в състояние да разбият стотицата безвъзвратно. Окачването е на суперниво. Отпред е тип Макферсън,
а отзад - цял мост на пружини. Автомобилът е широк, с голямо и обемисто купе, удоволствие е да се пътува в него.
Немците дават заводска гаранция 12 години на купето.То е изцяло поцинковано. 3-годишна е гаранцията на лака и боята.
В голямата компания на трите "кита" Мерцедес, Ауди и БМВ, четирите преплетени кръга имат превъзходство с моделите Куатро.


S4 Quattro спортен вариант с 4,2 литров мотор, няма равен на себе си. От 2-литровите двигатели нагоре, след 1994,
всички изпълнения са само с дискови спирачки - отпред и отзад. Преди това имаше и с барабани отзад. Всички стотици
имат като база ABS. Независимо от спортното каране, обикновено спирачните дискове се сменят след 70-80 хил. км.
пробег. На бензиновите мотори консумативите - масло и филтри подлежат на замяна след 15 хил. км. Задължителна пълна
инспекция е добре да се прави на всеки 30 хил. км. Предните накладки спокойно издържат 30 хил. км, а задните - до 45 хил.км.
Ауди 100 има много здрав мотор, който не може да предаде собственика си, освен ако не се е случила непоправима катастрофа.
при мен е идвал 2,3-литров, 5-цилиндров двигател на над 320 хил. км. без каквато и да е забележка да имам при него.
Личеше си, че автомобилът е поддържан. Сигурен съм, че безпроблемно може да измине поне още толкова.
За моделите след 94г. мога да кажа, че не се сменява маслото на механичната скоростна кутия. При автоматиците подмяната
става след 60 хил. км. или след 4 години.
Понякога дефекти се появяват в амортисьорите. Предните, които са пригодени за по-спортно каране, по-малко време
издържат на непрекъснатия натиск, на който са подложени. Маншоните и носачите създават по-рядко неприятности,
но подобни ремонти са си в реда на нещата. При нас оригиналните резервни части са скъпи, но на собствениците им
се налага много по-рядко да посещават сервиз. Услугите ни обаче не са надути - с 500лв ходовата част може да
стане като нова (????)
Ауди 100 има всички екстри, които са характерни за съвременните автомобили. Малцина знаят, че в Инголщат 80% от
автомобилите се правят по поръчка на клиентите. Там серийното производство не е на почит.
Стотиците са поврътливи, имат малък радиус на завиване, седалките са твърди, но удобни, обезшумяването на купето
е на повече от прилично ниво, аудиосистемата е фабрично вградена. Ако трябва да посъветвам кандидат копувач за
двигател, то нека да е бензинов. За предпочитане е пред дизела, защото е по-издръжлив,
с по-голяма износоустойчивост (????), по комфортно вози. В класа след Ауди 100,
най-вече заради предимството на куатрото поставям Мерцедес Е клас, БМВ 5-а серия, СААБ 9000, Опел Омега."


Ивайло Константинов
Като кълбовидна мълния на пътя
Audi 100 2,6 V6 Quattro


"Не мога да кажа, че познавам напълно автомобила като възможности. Карам го едва от 5 месеца. Като професионален
шофьор съм приятно изненадан от начина, по който се държи на пътя. От 1994 г. съм професионалист, имам всички категории
за водач. Преди аудито карах Фолксваген Пасат, Мерцедес С-класа, БМВ 5-а серия, Форд фокус, джип вранглер. всяка от
тези коли имаше своите достойнства, но Ауди 100 като че е събрало в себе си най-доброто от всички."

"Произведено е през 1993г. с автоматична 4-скоростна кутия е. Внесено е от Германия на 86хил. км. В момента е на
109хил.- реални (????)
Купено е от автокъща, имало е само един собственик и затова е много запазено. Преди да тръгне към българия собственикът
е показал сервизна книжка, от която се вижда, че е обслужвано по всички правила. до този момент, след проверка в сервиз
у нас, нищо по него не е ремонтирано. Голямото му предимство е Куатрото, което чрез автоматичния бутон за блокиране
на задния диференциал насочва автомобила в различни режими. При екстремна ситуация Куатрото се задвижва от бордовия
компютър и на мига се включват четирите задвижващи колела.(????) Особено ясно проличава класата на
технологията при рязка смяна на пътната обстановка - през зимата, когато се премине от мокър на заледен участък от пътя.
На сняг се държи по-добре, отколкото традиционен джип
Куатрото се включва от бутона и в движение, шофьорът сам преценява кога.
Силата на 2,6-литровият ,V6 мотор се усеща най-вече когато агрегатът влезе в обороти, набере достатъчно скорост и се
понесе по магистралата. Тогава става неудържим, не се усеща как километражът тръгва нагоре. Нормално е 150-те
конски сили да демонстрират характер. Спидометърът фабрично е ограничен до 250км/ч макар на таблото да пише 280км/ч.
Аз повече от 220км/ч не съм вдигал. въпреки бързото каране шофьорът има усещане за сигурност на пътя, колата лесно
се управлява, някак си ляга по-плътно към асфалта. автоматикът е програмиран така, че сам преценява на какви обороти,
при натискането на педала до дупка, да форсира максимално мотора. Окачването е перфектно, достатъчно твърдо,
но предлага мека возия. Отпред е Макферсън, без газови амортисьори, а отзад върху целия мост. От 0-100км/ч ускорява
за около 9,5 секунди. Има много добра маневреност, хидравликата му е изпипана до съвършенство, воланът е със серво.
С излизането на пазара на наследника му Ауди А6 цените в Германия паднаха. Може да се намери за 3-5 хил.евро.
В България на автопазарите те вървят по 9-10хил лв. Тази тенденция е нормална за коли ,които са на по десетина години.
Но дори и на такава възраст - 9г. не мога да отправя никаква забележка към автомобила. По купето няма грам ръжда,
антикорозионното покритие е на суперниво.
Дисковите спирачки действат безотказно, направо заковават, спирачния път е нормално къс за високите скорости,
с които се движа. Дори на платното да има пясък или прахоляк, аудито не се поднася. ABS-ът е перфектен, задейства
се за доста кратко време. В завой аудито е стабилно не променя зададената треактория, задницата не се занася,
когато серпентините са по-остри. Теглото мъ е внушаващо 1850кг., но определено не затруднява мотора. Силата на
автомобила не намалява, дори в купето да се возят петима възрастни и две деца.
На градско ми дава разход 13-14л на 100км пробег , на извънградско около 10л, а на смесен цикъл - 12 литра на 100км.
Масло изобщо не се налага да му доливам. Моторът не е мръднал, няма капка маслени петна по него. При другите коли,
когато скоростта е около 200км/ч обикновено в купето се чуват по-големи шумове, нарастват вибрациите. При Ауди 100,
подобни неудобства не съществуват.
Точно този модел е пълен с екстри - автоматик, ел. стъкла и огледала, подгряващо задно стъкло, реотани на страничните
стъкла, които фабрично са леко матови, климатроник с възможност за настройване на студената вълна и парното в
различни посоки, вкл. и за пътниците на задната седалка."


Предлагани двигатели:
Бензинови агрегати:
2.0 -1984 -R4 -AAE -8V -101/5500 -157/2750 -Mono Motronic -9.2 -11.90 - 8.96
2.0 E -1984 -R4 -AAD -8V -115/5500 -168/3200 -KE Motronic -10.5 -1.91 - 8.95
2.3 E -2309 -R5 -AAR -10V -136/5500 -186/4000 -KE III Jetronic -10 -11.90 - 5.94
2.0 E -1984 -R4 -ACE -16V -140/5900 -185/4500 -Motronic 3.2 -10.8 -8.92 - 5.96
2.6 E -2598 -V6 -ABC -12V -150/5750 -225/3500 -MPFI -10 -3.92 - 7.97
2.8 E -2771 -V6 -AAH -12V -174/5500 -245/3000 -MPI -10.3 -11.90 - 7.97
2.2 Ti -2226 -R5 -AHU -20V -230/5900 -350/1950 -Motronic -9.3 -7.91 - 7.97
4.2 -4172 -V8 - -32V -280/5800 -400/4000 -Motronic -10.6 -8.92 - 10.95
Дизелови агрегати:
2.4 D -2370 -R5 -AAT -10V -82/4400 -164/2400 -VE Pumpe -23 -3.91 - 5.94
2.5 TDi -2460 -R5 -ABP -10V -115/4000 -265/2250 -Direct Einspr. -21 -7.91 - 7.97

Легенда:
от ляво на дясно съответно:
Модификация/обем куб.см.двигател/вид двигател-брой цилиндри/код двигател/клапани/
Макс.мощност к.с при обороти/Макс.Въртящ момент при обороти/Тип инжекцион/
степен на сгъстяване/Производство от до месец-година.


Каросерия:
Код K8B.
5 местна лимузина с 4/5 врати.Самоносещо купе.Цялостно поцинковане на
металните елементи, подсилени прагове.
12 години антикорозионна гаранция на купето и 5 години на лаковото покритие.
6 степени на боядисване.
Аеродинамика:коефициент на челно съпротивление Cw-0.29
коефициент на странично съпротивление Cw XA-0.61

Лични впечатления:
От средата на 1999 година имам удоволствието да карам "стотицата" на Ауди.Не робувам на марки и имена и искрено мога
да кажа, че за тези 4,5 години не съм спрял да се възхищавам на този автомобил.Това е автомобил без практически никакви слабости.
Изпипан е тотално, мислено е за всичко, просто образцов автомобил.
Колата ми е производство 06.1992 година и е вече на 11 години при добра поддръжка се кара като нов автомобил.Всички използвани материали са
изключително дълготрайни и запазват качествата си дори и на такава възраст.
Относно ръждата мога да кажа, че не ми е позната.По ламарините и праговете няма и помен от нея, в двигателният кош също няма дори една ръждясала
шайба или винт.Единствените места където може да се забележи това са мостовете и спирачните дискове.От части има и по крепежните
елементи на ауспуховата система.Ауспусите учудващо се държат, като се има предвид експлоатацията на колата в градски условия
и натрупващия се конденз в гърнетата в резултат на късите разтояния.
Возията е доста прилична и няма чувтвителна разлика в сравнение с лидерите в класа Ситроен XM и Мерцедес.
Осеща се осезаема разлика във влошаване на возията при напомпване на гумите над допустимите норми.Истинкото удоволствие настъпва ,
когато в колата се качат 4-5 човека - возията става превъзходна.Стабилността е доста добра.Въпреки, че карам с най тесните гуми ,които се
препоръчват никога досега не съм чул гумите да свирят в завой естествено при нормална скорост.Колата рядко поднася случвало ми се е
при ниска скорост и рязък завой задницата да се изнася малко, но все пак голяма роля за това играе и качеството на гумата и леката задница(предно предаване).
Спирачките са много добри! не съм карал кола с по-добри спирачки още в този клас.Педалът на спирачката е идеално балансиран.
Салонът обира всичките ми овации.Като се започне от естетическата му красота и се завърши с функционалността и неповторимото
качество.Всички материали са много приятни на пипане и външен вид.Цялото табло е направено от меки Isofix материали, които
поддават на натиск, подлакътниците на вратите са също меки.В салонът няма място което да не е изолирано с някакър материал-
няма никъде оголен метал, всичко е меко и топло или обвито в пластмаса.Бутоните за управление на ел.стъклата са на точното място и са удобни
Ергономията е невероятно добра.Абсолютно всичко си е на мястото и лесно бива откривано ,ако човек се качва за първи път.
Единственото управление,което ми е неудобно това е бутончето за ел.управление на шибидаха.Разположено е на конзолата на тавана
и ми причинява малък дискомфорт при опериране с него.Бих желал да е някъде долу около лоста за скоростите.Седалките се регулират
във всички възможни посоки имат и лумбално регулиране.Самите седалки не са ми много удобни.На други марки автомобили
са по-добри.Не се чувствам изморен след много път, но все пак са си компромис.Подглавниците на предните седалки е невъзможно да въдат нагласени
така, че да можеш да си облегнеш главата и същевремено да виждаш пътя.Седалките са умерено твърди лично аз бих желал да
са по-меки особено задните.Пасивната безопастност е доста по-голяма от повечето конкуренти.Водеща е уникалната система на Ауди
Procon-Ten, усилени профили във вратите и пода.Коланите са регулируеми включително и тези на задната седалка.Самото чувство на сигурност
е подсилено и от тумбестите форми на вратите и огромното табло.Отоплението е много мощно има 11 аератори отпред и 4 за задните места.Осветяването
на купето е образцово.За всяко място има много мощна лампа тип лупа отделно има централно осветление, много мощна
лампа има и в жабката.Самото осветяване на уредите по таблото е невероятно всичко свети и е много приятно като контраст и цвят.
Разтоянието между педалите е много добро ,спокойно се борави с тях без да се натискат по-няколко педала дори и с големи обувки.
Хидравликата е невероятна дори в сравнение други марки.Фаровете са много силни има отлична видимост дори и с стандартните крушки.
Огледалата са за похвала-идеални като размер и разположение освен това са антизаслепяващи и тонирани.
Двигателят:Това е най голямото удоволствие.2.6 литровият V6 двигател носи всички белези на класен двигател.Външно е много
красив и подреден-много лесен за работа и невероятно издражлив.Може би е малко тромав според доста хора, но аз лично не
мисля така.Мощността му е "само" 150 коня, но въртящия му момент е цели 225 Нютон метра от където идва цялото удоволствие от
карането.Кривата му на въртящ момент е невероятно плавна и описва почти идеална крива, което естествено се чувства при ускорение
доста положително.На всяка скорост и на всички обороти над 2000 колата ускорявя равномерно и без придърпвания и моменти на
по-висока мощ или по-ниска.Просто няма моменти и обороти ,в които да липсва мощност и ускорение.Двигателят е доста
бавнооборотен на празен ход при изфорсирване качва бавно обороти и също така бавно ги намалява-на мен лично това много ми харесва
Мощността му е напълно естествена без да има допълнително изфорсирване и допълнителни клапани.Разходът е голям в сравнение с
повечето коли от класа, но с това свършват всички му косури.Доста надежден е и ако човек може да си позволи да го храни ще изпита
истинското удоволствие от "шестакът".Работата му е много равномерна и не е капризен към променливи условия.На място работи при
780 об/мин , като ги държи стабилно без никакви колебания.Доста тих е и като прибавиме най-високото ниво на обезшуменост на в купето
за класа си удоволствието е неизменно.Едва след 3400-3500 оборота двигателят започва леко да се чува в купето.Дори и при пълно
натоварване с пътници и багаж на колата мощността не се губи.Друго голямо предимство на двигателят ,е че може да се кара на дирекна предавка
дори и под 50км/ч.На извънградско пътуване човек се чувства като притежател на автоматик, не се налага промяна на предавката
дори и при изпреварване, средни наклони пак не са пречка.Не харчи масло дори и при много километри пробег, течове също не са
характерни.Ангренажният ремък издържа до 120 хил.км.
Кошът на двигателя е затворен отвсякъде с кори, поради което той е доста чист.Проблем имам с това, че понякога ми се окисляват една маса
и комутаторът заради натрупан конденз (държа я в гараж), но след почистване (на около 3 години) проблема се отстранява.
Колата с този двигател е доста тежка (1510кг) ,предното предаване допълнително натоварва предния мост ,което определя
сравнително малкия живот на предните амортисьори.Тежката предница ,обаче е предимство зимно време, когато колата се справя
доста добре.
Акумулаторът е поставен под задната седалка и винаги е на топло и сухо
Багажното пространство е огромно 510л ,отстъпва единствено на това на Мерцедес.Товарил съм доста неща в него и винаги има
още много свободно място.Резервоарът е също доста голям над 80л.
Подръжката определено може да се каже ,че не е евтина.Просто това е кола висок клас и това е неизбежно.Всички пластмасови елементи са
много скъпи.Консумативите обаче са на добри цени.
Спрямо цените на части на Мерцедес и БМВ тези на Ауди са доста изгодни.
Ще дам някои цени на части ,които съм сменял или знам цените:

Audi 100 C4 2.6

Въздушен филтър 10-15лв
Горивен филтър 25-30лв
Ангренажен ремък 70-80лв
Обслужващ ремък 50лв
хидравлична помпа съединител 80-90лв
Свещи 3 електродни (6бр)10-13лв броя
Накладки предни 90лв
Накладки задни 45лв
Носач - 180лв
Амортисьори предни 130лв броя (хубави)
Амортисьори задни 120лв броя
Гуми 195/205 15" 110-220лв броя
Резонансно гърне (2бр) 70лв броя
Ламбда сонда (2бр) 150-160лв
Клеморед контактен ключ 72лв
Двигателно масло 5 литра
Охладителна течност 12 литра
Спирачна течност 300 грама
Скоростно-диференциално масло 2,7 литра
Хидравлична течност 1,1 литра
Радиатор 500-600 лв
Датчик студено палене 56лв
Тампони окачване 20 лв броя
Бензинова помпа 250лв.


Разход на бензин 95 безоловен
градско -14л
смесено -10,6л
извънградско -9/10л

Динамика:
0-100км/ч - 9,8 с.
Макс.ск. - 209 км/ч

Доускорение:
60-100км/ч на 4-та скорост -8,9 с (за сравнение с 2,3 двигателя -13,1с)
80-120км/ч на 5-та скорост -12,1с (2,3 -19,5с)

Спирачен път:
100-0км/ч студени -40,5 м
100-0км/ч топли -41,2 м



Цялата тема
ТемаАвторПубликувано
* Изкажете мнение за Ауди 100 kiro_thexfiles   06.09.04 10:13
. * Re: Изкажете мнение за Ауди 100 lvan   13.09.04 13:23
. * Re: Изкажете мнение за Ауди 100 verter   16.10.04 08:44
Клуб :  


Clubs.dir.bg е форум за дискусии. Dir.bg не носи отговорност за съдържанието и достоверността на публикуваните в дискусиите материали.

Никаква част от съдържанието на тази страница не може да бъде репродуцирана, записвана или предавана под каквато и да е форма или по какъвто и да е повод без писменото съгласие на Dir.bg
За Забележки, коментари и предложения ползвайте формата за Обратна връзка | Мобилна версия | Потребителско споразумение
© 2006-2024 Dir.bg Всички права запазени.