|
Тема |
Re: [re: AstraMan] |
|
Автор |
Bad_Dog (MB) |
|
Публикувано | 14.05.04 16:56 |
|
|
Принципно си прав, но не съвсем
Тежестта на крака има малко влияние. Ето защо:
1. Сметките се правят на база дебитомер (колко въздух влиза) + обороти.
2. Ако промяната на позицията на дросела (управляван от крака) се е променила с повече от някакво стойност => добавя се още малко гориво. Това е. Но това е един от допълнителните фактори.
В отговор на:
С помоща на тунинга колата достига много по-бързо до желаните километри в час
Как точно става? Очевидно единствения вариант е с по-богата смес => повече харч...
В отговор на:
а и по-лесно ги поддържа (в смисъл с по-малко натискане)
натискането оказва влияние на въздуха. Няма начин с по-малко въздух да поддържаш по-лесно скорост. При равномерна скорост влизаш в затворен цикъл и там О2 сензора играе основната роля.
В заключение бих казал, че икономия може наистина да има, но само спрямо гориво с по-ниски показатели. Например колата е оптимизирана за 95. След чипване става за 98 - включително аванс и т.н. наистина може да харчи по-малко 98 отколкото е харчела 95.
|
| |
|
|
|