|
Тема |
Re: GTech Pro rezultati ot onzi den... [re: Lud Audi fen] |
|
Автор |
TURBOmaniak (streetracer) |
|
Публикувано | 20.09.03 10:00 |
|
|
Oswen towa izrichno e kazano w manual-a che rollout-a e neshto koeto ima znachenie samo kato polzwash gtech-a sys sfetofarcheta da te meri
Брех че аз честно да ти кажа не съм чел подобно нещо в мануала, ама пак ще погледна. При мен лъжеше стахотно с ролаут и сега като го махна се оправи горе долу .
Nie winagi se merime w drugia rejim shtoto iskame da si praime wreme a ne da se mychime da naprawime dobra reakcia na start :) ... taka towa beshe za rollout-a
Не не реакшън тайма е друго. Той ти го смята но не ти го прибавя към общото време на 400м. Даже и 1сек да ти е времето за реакция то е отделно от самото време на рън-а. Но според мен ролаута на играе никаква роля при реакшън тайма на уреда, но пак ще пробвам за да съм сигурен в това де .
Otnosno ogranichawaneto koeto idwa ot debitomera - fabrichno kolata mi e 230 konq.. dokazano e che s fabrichnia debitomer spokoino mojesh da q naprawish 400 i da ne ti prechi toi. Chel sym che za 450+ e dobre prosto i lesno da go smenish s RS2 debitomer i mojesh da si katerish kolkoto si iskash oshte kone... da ne goworime che ne moga da si predstawq kola bez debitomer (moderna kola injection de). Ideqta na debitomera e da znae ECU-to kolko wyzduh wkarwash za da znae kolko chorba da pusne za da e optimalna smesta... ak ne znaesh kolko e wyzduha kk opredelqsh kolko benzin?
Абсолютно съм съгласен с това че колата може да стана достатъчно мощна и със оригиналния дебитомер. Мо има случаи когато примерно се вземе нова турбина чиито входен фланец е 4инча(101мм) и това значи че входния фланец на турбината ще е с по голям диаметър от този на дебитомера и се получава така че трябва да се прави обратен прехох, от нисък към висок диаметър и това до известна степен оказва влияние върху новата евентуално турбина и характеристиките и защото тя е направена да работи с минимум 4 инча смукателна част .
За идеята на дебитомера си прав, то е ясно каква е , въпроса е в друго а именно че примерно всички състезателни коли са без дебитомери. Това че като нема дебитомер не знаеш колко въздух влиза не е вярно да ти кажа. Значи това става така имаш примерно турбина с дебит 10 кила въздух при налягане 0.5 бара и 20 кила въздух примерно при 1бар. Измерваш налягането с МАП сензора и по зададената таблица за положението на дросела, оборотите и МАПа се намира по таблицата точната стойност колко гориво му требе на мотора в момента и колко аванс на запалването съответно за да го изгори. Това естествено е казано в най общ вид, защото ме мързи да пиша, но ако помислиш ще се убедиш наистина че е така.
Има обаче една мнооо тъпа слабост в тези ЕЦУта които работят без дебитомер. Ако сложиш примерно турбина с коренно различни характеристики ще ти трябва коренно различен софтуер за управление, или по точно казано такива ЕКУта се програмират за строго определена хардуерна конфигурация и при всяка промяна трявба нов мапинг.
Това обаче не е така при твоята кола примерно или при моя Опел. При нас ЕКУто е със closed loop boost control и е абсолютно без значение кво турбо слагаш, стига то да не е толкова огромно че когато дебитомера измери въдуха минал през него да нема такава стойност в мапинга и ЕКУто да се шашне . Така че предимствата на единия вид ЕКУта са недостатъци при другия и обратното. Аз лично обаче предпочитам да немам дебитомер който да ми се мотае из коша на мотора , за съжаление обаче немам още лев за стенд алоун ЕКУ за това по необходимост дебитомера си стои 
|
| |
|
|
|