|
Тема |
Хайде и аз да си кажа.. [re: drivepro] |
|
Автор |
Чepнorлaв (рекордьор) |
|
Публикувано | 05.02.03 15:58 |
|
|
че как са те нападнали... горкия
Бе четох, четох, ама не можахте да ме убедите за тия ръчни скорости.
Аз карам един бенц, 190коня, 4 степенна автомат, 93г. Единствено мога да кажа, че е малко мудна като ускорява от 30 до 100, демек на градско. Малко се чуди дали искаш да изпреварваш и тогава ти превключва по-ниската предавка. Но това е все пак 93г.. 10 години са минали оттогава.
Оттам нататък няма равна. естествено и конете спомагат за този въвеш, но все пак като я купувах знаех много добре какво ме чака и съм гледал максималко голям двигател, на максимално добра цена . Да имате да вземате с тея обяснения за превключването на определени обороти.. Спрямо това колко е натиснат педала на газта, електрониката си прави ненам си колко изчисления и тогава решава дали д ати превключи на следваща или да задържи и да вдига оборотите.. Пример - трътгвам от място на сфетофар.. педала ако е почти до долу, превключва на втора на 5000-5500 оборота. (червените почват от 6..). От 2 до 3 е на следващите 4000-5000 оборота, в здависимост от това докъде ти е педала . Нататък съотношението се запазва, но на трета съм вече над 130+ така че ясно ви е положението. АКо поотпусна крака бързо ги изрежда до 4-та.
Тази зима, на 8-ми дек. бяхме на Банско. Качих се до лифтовете горе на върха. Да ви постна снимки.. беше едва -10 и по пътя видях тамън 2 аудита, 80-ки, едното такси, дето спряха и тръгнаха да слагат вериги. Аз съм със задно представете си !!!. Да ви умра и да аудитата и на хората дето ги карат... Естествено че съм с Фулда, кридстал, трети сезон им е.. и на 40те колела.
Това за превключването на по-ниска предавка на лед и свършване в канавката е някаква случайност.. Карал съм къде ли не, какви ли не ледове и то с връткания.. никога не ми се е случвало подобно нещо.
Имам още две положения на лоста - до 3-та или до 2-ра да качва макс. Както някой каза - при спускания и то адски стръмни, но също и като ръчкаш из снежно-леден път и ако ти се качи скоростта и си на 4-та при спирането и т.н. може да стане мяу докато се усетиш. Е аз не съм от вчера зад волана, така че се оправям. Блокаж нямам.
Откакто е моя си сменям чинно масло, гледкам си я и съм си адски доволен.
Нсакоро имах случай да раздвижа едно СLK 230 компресор.. всичко си му е ок, само тея ръчни скорости му развалят кефа.
Толкоз от мен.. ръчкайте си като главами скоростите, пък ще мине някоя друга година, ще ви питам колко ръчни ще останат.... на някои коли от сорта на тико или руски.. за да е по-тънко, а не че ще е по-хубаво...
|
| |
|
|
|