|
Тема |
За какво изобщо си говорим! [re: krank] |
|
Автор |
The One (избраният) |
|
Публикувано | 03.01.03 11:34 |
|
|
Когато българските акумулатори достигнат нивото на Бош - тогава ще си купувам български.
Най-важното в един акумулатор е пусковият ток (не амперчасовете). Този ток определено не го пише с голями буква на етикета на акумулатора. Това е максималният ток който може да даде акумулатора и няма нищо общо с амперчасовете на акумулатора. От големината на този ток зависи колко бързо и мощно ще ти върти стартера при палене, особено важно през зимата и още много по-важно за дизелите.
Аз карам със Бош Силвър 7С (75 Аh) вече 3-та зима. Дневно карам колата (най-вече през зимата) около 10-15 км. 5 до работат и 5 обратно на фарове.
Никакъв проблем нямам със акумулатора, както казах вече 3-та зима.
Този акумулатор струва 150 лева. Колкото 2-3 български подобни. Предполагам, че за това време щях да сменя вече 2 български.
Проблема не е в това, че като купиш български (2 или 3) ще спестиш 10-20 или 50 лева. Проблема е в това, че според законите за всеобщата гадост - няма да можеш да запалиш точно тогава когато най-много ти трябва колата.
Има 2ма-3ма колеги които си купиха МонБат преди около 2 години. И 2мата сега карат с Бош Силвър. И наистина точно тогава когато през зимата им се наложи да ходят някъде с колата - точно тогава неможаха да запалят. И парите които ги бяха спестили - отидоха за таксита.
Ами нервите ?
Работата е там, че получаваш много по-голяма сигурност за някакви си 50 лева.
Аз лично мисля, че Бош Силвър си струва парите, били те и 3 пъти по-скъпи от българските.
The shroud of the darks side has fallen.
|
| |
|
|
|