|
Тема |
Re: ------ [re: мeнa] |
|
Автор |
vas.sz () |
|
Публикувано | 20.11.06 20:06 |
|
|
Напълно съм съгласен с мнението на Мена!!! При добро желание всеки може да научи математика за година или дори по-малко. Така или иначе и тези които са учили стереометрия в училище, пак си ходят на уроци, защото трябва да си в НМПГ или СМГ, за да ти стига подготовката само в училище.
Подкрепям с две ръце и изказването за това какво се случва в университета в последствие! Студентите от техникуми си мислят, че знаят всичко и яко мързелуват през първата година, което си остава вреден навик и в следващите години. А в крайна сметка, за да станеш добър архитект ти трябва колкото талант, толкова и труд! Едното не може без другото. Архитектура не се учи за 5 години в техникумите, не се учи и за 5 години в университета. Може цял живот да учиш и пак нищо да не знаеш! А да си мислиш, че знаеш всичко, може да ти изиграе много лоша шега. В краина сметка студентите от техникуми имат малко преднина през първата година, що се отнася до базисни знания в областта на архитектурата, но след това се изчерпва всичко, което са научили в техникума, и почват да дишат прахта на студенти от езикови и математически гимназии, които влагат много повече усилия и наистина "попиват" всичко, което им се даде. Това разбира се не важи за всички студенти, но определено за мнозинството от тях (лично мнение... ноу ъфенс ).
На фона на всичко това квота за ученици от техникуми ми звучи абсурдно. Изпит под формата на проект за жилищна сграда ми изглежда малко трудно осъществим, както и махане на изпита по математика. Всъщност аз бих променил изпитите по рисуване. Според мен трябва да има повече изпити, където се тества собственото ти чувство за форма и композиция. Нещо като цветната задача, където сам композираш по дадено задание, а не като при рисунката на капител, където само възпроизвеждаш без да твориш.
----------------
Редактирано от vas.sz на 20.11.06 20:08.
|
| |
|
|
|