|
Тема |
Re: Изпарител [re: S] |
|
Автор |
Бойко Угринов (непознат) |
|
Публикувано | 12.10.11 11:38 |
|
|
а защо смяташ че ще промениш нещо като смениш редуктора, ако той поддържа стабилно налягане към рейката във всички режими на работа при него няма какво да търсиш, нека да уточним че редуктора за инжекциона няма много общо с редуктора на дядо ми в жигулата дето от него зависеше и вървенето и харченето, тук нещата са доста различни като принцип на работа. така че търси си проблема другаде : калибровка дюзи, неправилно настроена мап карта, дълги подаващи маркучета към колектора от където бъркаш работата на инжекциона и т.н.т. включае и избора ти на може би най - сложната за настройка уредба. просто за да направиш Фобоса да работи перфектно ти са необходими доста познания за това какво се случва наистина в колата, това не е уредба хвърляш и тръгваш тази иска малко и мисъл
|
| |
|
|
|