Клубове Дир.бг
powered by diri.bg
търси в Клубове diri.bg Разширено търсене

Вход
Име
Парола

Клубове
Dir.bg
Взаимопомощ
Горещи теми
Компютри и Интернет
Контакти
Култура и изкуство
Мнения
Наука
Политика, Свят
Спорт
Техника
Градове
Религия и мистика
Фен клубове
Хоби, Развлечения
Общества
Я, архивите са живи
Клубове Дирене Регистрация Кой е тук Въпроси Списък Купувам / Продавам 19:19 16.04.24 
Клубове / Техника / Автомобили / Автомобилни газови уредби Пълен преглед*
Информация за клуба
Тема Странно поведение при Lovatto на моноинжекция
Автор Уoтcън (новак)
Публикувано21.04.11 22:48  



Здравейте, обръщам се към вас с молба за помощ относно АГУ Lovatto, поставена на SEAT Cordoba 1.4 моно, 60 к.с.. Цялата уредба е оригинално Lovatto с изключение на електронния ключ, той е BRC с 3 позиции - 1.Бензин, 2.Неутрално, 3.Газ. Няма автоматичен режим - палене на бензин и обръщане на газ при вдигане на оборотите. В режим палене на газ има "почерпване" - отваряне на клапаните за газта (газовия филтър и изпарителя) за 3-4 секунди, с цел вкарване на газ в смукателния колектор и по-лесно палене. Проблема обаче е че двигателят не пали, нито в топло, нито в студено време, нито с почерпване, нито без. Въздушният филтър е сменен с чисто нов преди месец. Въобще проблема в случая е че палене на газ при студен двигател е абсолютно невъзможно. Сега тук идва интересното - като обърна на бензин и припаля само за 2-3 секунди на него и след това обърна на газ, вече запалвам и на газ. Съмнявах се във всичко възможно - бобина делко, датчик на хол, комутатор, кабели високо напрежение, свещи, след това изпарител, газов филтър, въобще частите на АГУ, но всички те се изключват взаимно - например ако има проблеми с частите на двигателя, няма да има палене и на бензин. Ако пък има проблем с частите на газовата уредба, при обръщане от бензин на газ ще има проблеми - гаснене, загуба на мощност и няма да пали на газ след паленето на бензин. Точно това е чудното тук - защо само след като пална за 2-3 секунди на бензин, само тогава вече си пали на газ всеки път (докато не изстине двигателя, например до следващия ден), и обратно, докато не влезе съвсем малко бензин, за съвсем кратко време, мога да въртя стартера цял ден, да я черпя колкото и душа сака, няма запалване в този случай и толкоз. Другия начин за палене на газ без бензин е по инерция - на 4-5 метър запалва, като тук, доколотовиждам, разликата е само в по-бързото превъртане коляновия вал и съответно буталата и клапаните. Допреди около година си палеше на газ без проблем, като отказа настъпи почти изведнъж - в разстояние на 2-3 седмици.

В заключение въпросът ми е - каква може да е евентуалната причина за това странно поведение на уредбата при тези взаимно изключващи се обстятелства?

Редактирано от Уoтcън на 21.04.11 22:56.



Клуб :  


Clubs.dir.bg е форум за дискусии. Dir.bg не носи отговорност за съдържанието и достоверността на публикуваните в дискусиите материали.

Никаква част от съдържанието на тази страница не може да бъде репродуцирана, записвана или предавана под каквато и да е форма или по какъвто и да е повод без писменото съгласие на Dir.bg
За Забележки, коментари и предложения ползвайте формата за Обратна връзка | Мобилна версия | Потребителско споразумение
© 2006-2024 Dir.bg Всички права запазени.