|
Тема |
Re: Настройка на газов инжекцион? [re: Cтoян] |
|
Автор |
VladoR (любител) |
|
Публикувано | 28.06.10 11:47 |
|
|
където е таблицата със 144 стойности, те се правят с някаква стъпка да нарастват
който ти е казал това, те е излъгал - не вярно нито това, нито обратното
обаче не е ли редно да се види графика на автомобила (по-точно къде е мах. въртящ момент, понеже там е минимален разход) и при мах въртящ да се напишат даже по-ниски стойности?
колега, няма как да се научиш да смяташ, като не знаеш, как точно се пишат цифрите. Може да се спори много по темата, ама няма спор, че успяваш от верни твърдения да сътвориш невярна компилация - карай на 1-ва или 2-ра предавка с максимален въртящ момент до морето, пък после ще си говорим за разхода. А за коефициентите в настойките никак не е маловажно, дали караш с 80 на 1500 или на 5000 оборота. Такива работи.
Случайно да си обърнал внимание, че в една зона за обороти може да имаш теоретически 12 зони за времена, а реално +/- половината от 12-те (изхождам от твоято твърдение за таблица със 144 полета)? Това как се връзва с оборотите за максималния въртящ момент?
-------------------------------------------------------------
Нищо лично. И не съм газаджия - това, за да не останеш с погрешни впечатления.
|
| |
|
|
|