|
Уважаеми колега VladoR, с цялото ми уважение към теб като един от първите пишещи тук, прочел съм всичките ти постове, трябва да ти кажа че тук силно ме разочарова, обидно е фен на газта да има два дизелови автомобила.
В ежедневната ни практика на сервиз монтираме хиляди газови инжекциони и всички работят отлично и без забележки, ако един или двама имат дребни забележки следва да отидат в съответния сервиз и да се направят нужните корекции, защото нямя начин да нямя начин да се реши проблема ви, но не забравяйте че ако си траете и не се оплачете няма как да ви се помогне.
Нямате право да обобщавате и да заключавате че газовите инжекциони като цяло били нещо калпаво, защото това не е така и всички които имат ГИ го знаят, компромиса не е правило а ИЗКЛЮЧЕНИЕ или патология с конкретна причина.
Понякога за решаването на такива проблеми се изисква повечко време и изминати километри в режим на настройка, добро познаване на конкретния агрергат, много опит с конкретния софтуер на ГИ, и много желание от страна на съответния майстор.
Това че вашия майстор няма желание да търси проблема и да настрои вашия ГИ не означава че целия свят има непреодолими проблеми с ГИ, а означава че сте направили неправилен избор на майстор или на марка ГИ, а може и двете наведнъж.
Лично за когато имам някакъв подобен проблем с кола на клиент, просто не мога да спя докато не се сетя какво може да ме бъзика, случвало ми се е да разглобя всичко на парчета, борил съм се по няколко дни без почивка, но винаги съм откривал белята, и това ме прави горд че досега нямам НЕПОБЕДЕН автомобил.
Всяко стадо има мърша, нашето газаджийско стадо има прекалено много мърша, но тук е ролята на клиента който да отсее зърното от плявата и да проучо пазара и да избере онази сервиз който има най-добро име и доволни клиенти, не се унивинявайте и си признайте че сте прибързали в избора си и сте сгрешили.
|