|
Тема |
Re: За какво ми е АГУ [re: фeн нa raзтa] |
|
Автор | Thinker (Нерегистриран) | |
Публикувано | 31.01.10 10:40 |
|
|
там е проблема приятелю, че както каза ти - не се ЗАМИСЛЯШ....
аз досега 2 коли САМО на газ съм карал - един ПЪЛЕН инжекцион и един карбуратор след това, и съм запознат много добре със всички явни и скрити ЦЕНИ спрямо бензина на газта, и допълнителни разходи.
Пример: слагаш обикновенна газова от 500 лева и тръгваш за донастройки и даваш още 100 по майстори.
слагаш газов инжекцион за 1200 лева и даваш още 300 на поправки и пренастройки след това....
идва зима и се почва врътнята - филтри, врътки, реглажи.... ако ти избие водата (антифриза) отнякъде и засмуче въздух изпарителя ти замръзва и ПАК обръщаш на бензин....
Кироооо, Киро, кирията ти е добре преценен търговски трик Кирчо....
жалко за тоя бон и половина дето си шибнал отземи.
Не че не се избива, но и английската кралица си знае откаде е взела парите за да си сложи газ на кралския двор, и със сигурност други са й ги изработили тези пари. Докато ти, ако си ги изработил с честен труд (разбира се), няма ли да те заболи да ги дадеш на куп, че и още по донастройки и "оправия" и да гледаш как те е*ават по гаражите, а дори не са ти издали един Евро сертификат за това АГУ?
Като е ТОЛКОВА на далавера защо милата ни татковина не направи така че колите които са на газ да им се възстановява 50 % от покупната цена, както е във Англия и Германия ?
Вярно, в Германия една газова ЗАПОЧВА на цени от 2500 ЕВРО, но знаеш че или го правиш и е КАКТО ТРЯБВА или си караш на бензин и си свиркаш.
Да не говорим че при -25 градуса на газ ще запалиш друг път
докато бензиновата инсталация и при - 50 ще запали, ако е поддържана.
Що се отнася до физични свойства,
газта замръзва на лед при близо - 45, а бензина при - 101 градуса.
Имате Интернет - четете.
Смятам че човек трябва да е практичен, а не "икономичен" за сметка на своя джоб.
Благодаря за вниманието все пак ( нищо лично.... )
|
| |
|
|
|