|
Тема |
Re: Съвет за АГУ за Рено Лагуна 1.8 пълна инжекция [re: nqkoi1 ®] |
|
Автор |
VladoR (любител) |
|
Публикувано | 02.11.09 08:28 |
|
|
Колега,
знаеш, че уважавам мненията ти, но точно тук за този мотор май пусна едно "дежурно изказване"?
Карал съм 5 години с Обикновена АГУ предшественика на този мотор (пак пълна инжекция), сега продължава да го кара жената на един от най-върлите фенове на клуб Рено и нито парчета от филтъра са хвърчали, нито пък нещо "апокалиптично" се е случвало до сега с периферията на мотора.
За незапознатите - по отношение на газта разликите между предшественика и наследника са по-скоро козметични ... като най-голямата от тях май е, че едното е 1.7, а другото - 1.8. Иначе и двете са все електронен мултипойнт.
Друг е въпросът, че за този относително елементарен мотор разликата в цената между АГУ и ГИ силно се стопява.
Ааааа - щях да забравя: предвид всичко това по-горе ако колегата с тази кола ще върти предимно неособено дълги градски курсове - на негово място не бих монтирал ГИ по простата причина, че с АГУ-то зимата съм превключвал най-късно 7-800 метра след като потегля (да добавя, че доколкото съм запознат, бившата ми кола все още работи прилично с оригиналното състояние на изпарителя БРЦ), а сега с ГИ-то при малко по-лют студ по същото трасе ми трябва почти 2км пробег.
|
| |
|
|
|