| 
	
 | 
	
          
            
              
                | Тема | 
                   Re: Ако е вярно ... вероятно никога вече Фобос [re: фoбoc] | 
                 |  
| Автор | 
VladoR (любител) | 
 |  
| Публикувано | 28.10.09 09:09 | 
 
 |  
 
 |  
        | 
         
        
  
        
				 ... Тъй като единствения правилен начин да се измерва температурата на изпарената газ не е на рейката , а на потока на газта. 
 
 Е тук вече стана интересно: аз тогава защо имам Ваша система с неправилен начин на измерване на температурата на газта? (То ясно, че системите се развиват, ама поне можеше по-деликатно да го формулирате).
 
 Нищо, единственото полезно в цялата работа беше, че ме накарахте (не сега, а в последните 2 години) да открия част от топлата вода, като например защо при една и съща относително ниска температура на превключване колата се държи коренно различно зима и лято. Моля не ми препоръчвайте да превключвам на 35 градуса, защото живея в София, но не работя в Пловдив.
 
 Относно комбинирания филтър за многократна употреба с интегриран датчик ... това вероятно механически не е най-удачното решение. Защо не метален филтър и отделно комбиниран датчик в пластмасов корпус някъде по горивопровода към рейката? Или така системата ще стане "досадно дълговечна"?!
 
 И все пак би ми било любопитно да чуя отговора Ви по първия въпрос (онзи веднага под цитата)?
 
 Поздрави
 
 В.
 
 
 
 P.S. Като Ви препрочитам отговора и ми възниква още един въпрос: казвате, че се предлага и пластмасов вариант на комбинирания датчик. Той проточен ли е (като комбинирания с фълтъра) или е глух (като стария метален на рейката). Също така и каква му е цената при Вас, при положение, че го имате в наличност? Редактирано от VladoR на 28.10.09 09:41. 
        
        
  
          |  | 
 |    |   
 
 |  
 |   
 |