Името ми е Ивайло Вендов и като управител на „Фобос Авто” ООД съм длъжен да дам подробна информация за продуктите и услугите ни след започване на антирекламна кампания в интернет срещу компанията, която ръководя .
EasyGas е една от най- сериозните газови ситеми на пазара, въпреки че заради конкуренцията на евтини системи се предлага като система от среден клас. Като оборудване и възможности се доближава до „Sequent PLUG & DRIVE” на BRC като й липсва единствено OBD, но тази функционалност ще бъде добавена на „Фобос” след 2 месеца, когато ще се появи на пазара и 8-цилиндровата ни версия. За същия период е предвидена и премиерата на нисък клас система с функционалността на „Тамона” и „Каргас”, но ще запазим хардуерните защити и кодовете за грешки. Проекта се разработва за да не ни се налага да продаваме EasyGas на техните ценови нива. Като основни ограничения на новата система ще са липса на вход за външни обороти (оборотите ще се следят от инжекторите) и наличието само на един диференциален сензор. Което ще е по-скоро предимство за инсталаторите, свикнали да монтират подобни системи. Като по-този начин новата ни система, въпреки че ще е от най- нисък клас, ще е с по-добра функционалност от системи на други производители от среден и висок клас според техните класации.
Не е тайна, че когато правим нова система ползваме BRC за модел (а не SIMGAS, както направиха някои други тук, пишещи през 2005-a) Преди 4 години, когато проектирахме „Фобос”, ползвахме за база Sequent Fast. Като една от функциите на BRC, която тогава интегрирахме, а именно възможността инсталатора да подменя софтуера (фърмуера) на газовия компютър, ни спечели много положителни отзиви сред инсталаторите и клиентите. На практика и първите клиенти, закупили система „Фобос”, могат да разполагат с последните версии на софтуера.
Удовлетвореността на клиента е много важен показател за работата ни. Системите ни са с положителен имидж и са предпочитани при конвертирането на проблемни коли дори и от представители на конкурентни марки.
На някои фирми и сервизи им се иска да компрометират системите ни заради доброто съотношение цена-качество и високите възможности. Постоянното надъхване и изказване на невярна информация от конкурентни компании, че след като имаме и сервизи, а не сме само производители и едва ли не не желаем да продаваме продуктите си на сервизи, за да не ни конкурират, вероятно води до негативно отношение у някои инсталатори и те ни приемат като конкуренти, а не като партньори. В тази връзка искам да уверя всички, че стратегията на „Фобос Авто” е да възприема всички сервизи като партньори.
Удовлетвореността на дилърите и клиентите от работата на системите, високата надеждност, добрата поддръжка от софтуерните специалисти и неограничения съпорт на всички дилъри при проблеми с монтажи лично от мен прави „Фобос авто” надежден партньор, благодарение на което появата на поредния евтин инжекцион „Тамона” не ни се отрази така, както на други компании и не загубихме ключови дилъри. Така че смея да заявя, че партньорските сервизи не предпочитат газови инжекционни системи ”Фобос” и EasyGas заради ниска цена, а въпреки това.
В тази връзка искам да анонсирам проект на „Фобос авто” за подобряване на обслужването, който ще стартира от 1 октомври и ще включва :
- Безплатно за клиентите гаранционно обслужване на системите в цялата страна;
- Онлайн базирана система за следене на гаранционно и извънгаранционно обслужване;
- Онлайн система от анкети за следене удовлетвореността на клиента;
- Онлайн система с технически данни за автомобили и снимки.
- Онлайн система за следене движението на рекламирани компоненти от дилъри.
- Онлайн система за пускане на поръчки, достъпна за партньорските сервизи и следене на автомобили по номер на рама.
Електрониката е на много високо ниво и е изградена изцяло с компоненти за автомобилна употреба. Всички елементи са легнали на платката, което ги предпазва от дефектиране при вибрации. Всички ключови входове и изходи са защитени и се следят от диагностична система с кодове за грешки както в бензиновите компютри.
Конекторите са изцяло за автомобилна употреба.
- Инжекторите са 100% на RAIL Италия и ако някои твърди друго, е меко казано некомпетентен илй злонамерен;
- Газовият клапан е 100% на OMB Италия;
- Сензорите са на FUJIKURA ЯПОНИЯ (същите като на BRC);
- Относно изпарителите, поради големия набор от агрегати сме дали на дилърите възможност за избор между Stefanelli Италия, Тomasetto Италия, Europegas Полша и Платинка Турция. Причината да изберем изпарителя на Платинка въпреки по-високата му цена спрямо „Мимгас”, ”Ултрагас”, „Екогас”, „Викарс”, „Рамзес” или N.L.P, е че това е втората турска компания след „Атикер”, която продава в Германия .
Изцяло избора и отговорността за подбиране на правилния редуктор за съответния агрегат е оставена на дилърите.
Сервизите в повечето случаи не купуват нивомерите от нас и работят с различни марки. Ние препоръчваме нивомера да е R67-01.
Като в общия случаи от гледна точка на безопасност , не е важен произхода , а дали компонентите имат сертификати по резолюция Р67-01
На сайта на фирмата ще намерите сертификати на използваните компоненти. И на въпроса на „ФOБУC-ФEH” дали е излъган отговорът е не. Смятам обаче, че няма оправдание на да не му показва нивото и е в правото си да отиде в сервиза, монтирал му системата, да отстранят дефекта.
И не на последно място искам да добавя, че стикерите „Fobos” на изпарителя Stefanelli и „Fobos” и EasyGas на инжекторите Rail се брандират в Италия, а не при нас или в Tурция, както твърди собственикът на BSM „CODA3000” , и който желае може да направи запитване до фирмите производители, а какво го е накарало „CODA3000” да започне антирекламна кампания тук?
И нека не забравяме, че „фобос Авто” предлага 2 години гаранция на системите си, което само по себе си е гаранция за качество.
|