|
|
| Тема |
Re: БСМ Бардолини е върхът [re: nqkoi1 ®] |
|
| Автор | p.p (Нерегистриран) | |
| Публикувано | 04.07.09 00:57 |
|
|
|
Неискам да взимам отношение по темата за Бардолини докато не прекаляват с рекламите. Мога да опиша всичките им проблеми, но от това няма никакъв смисъл. Системата при добър монтаж работи задоволително.
Днес обаче ми се случиха две интересни случки, които много си приличат.
1 --- дойде клиент с монтирана система „фобос” . Клиента купува колата без да знае историята и къде е монтирана. За няколко дни обикаля 6-7 сервиза и получава следните обяснения и предложения:
- "Това вече не се произвежда дай 400лв и ще ти сменя компютъра с работещ".
- Това е боклук бе махай го .... само за ..... ще ти сложа .......
- Тази фирма няма представителство в София ходи си в Плевен.
- Проблема ти е в изпарителя дай да го сменим и ще видим.....
И все бисери от този род нито един не се е опитал да помогне или насочи клиента , а единствения проблем беше, че някои трябваше да смени само филтрите.
2 Система сложена (казвам сложена защото монтирана е пресилено) В сервиз в София преди 2 години. Неискам да коментирам кои за да не се сърди .
Накратко как беше направен монтажа.
- не е монтиран филтър за газова фаза.
- кабелите на захранването по спецификация 2бр*1мм
за плюс и 2бр*1мм за минус са удължени кабел 1 бр*0. 5мм. Което предизвиква пад на напрежение.
- нямаше нито един запоен кабел.
- един от кабелите на кабелажа беше прихванат с кабелни превръзки за общия кабел на бобината.
и още много такива, но това не е най-интересното. Във времето колата сменя собственика и новия собственик след време посещава няколко сервиза някъде из София.
в първия му подменят инжекторите срещу скромна сума му слагат други/приличат на валтек от евтините/ причина неизвестна.
във втория сервиз му подменят температурния сензор на редуктора само , че от друга система в резултат превключванто става средно на около 70 градуса. Интересно на кои ли му е дошло на ум, че така може да стават замени.
От няколко дни има отново проблеми с инжекторите вероятно поради липса на филтър вероятно поради произхода им. И обикаля редица сервизи и странното е , че чува почти същите предложения както предния клиент.
Накрая някои с кабел се опитва са направи регулировка, но поради лоши връзки и смущения от високото напрежение не успява и се отказва.
Най-накрая клиента стига до нас крайно изнервен. Не беше подготвен финансово и само му стабилизирахме колата.
Това което искам да кажа на колегите е - да не забравят, че нашата работа е да сме в услуга на клиента , а не да се чудят как да изкарат някои лесен лев от некомпетентността им.
И когато не разбират нещо да не се притесняват да се свързват с нас за сътрудничество. Никога не сме отказваки помощ даже и на фирми които не работят с нас
| |
| |
|
|
|