Колега, ЧЕСНО КАЗАНО НЕ МЕ ИНТЕРЕСУВА ТОЗ ИНЖЕКТОР ПРОИЗВЕЖДАН ОТ БСМ, самото споменаване от Вас на това :
Калибрирани дюзи: 1,0 - 3,5 mm (0,50 mm step)
и видяното на саита на БСМ ,за разлика от теб,аз вече знам как е изграден тоз инжектор и малко по напред в темата сам споделил моите предположения.По кофтито в цялата таз дискусия е рекламната компания която провеждате предварително без реално да сте дали някакви деиствитлни работни параметри от различните агрегати с тез 6 дюзи.Това ,че сте правили някакви лабораторни изпитвания ,не значат, че те ще се покрият на различните агрегати, качени на динамични стендове и доколкото знам БСМ ,а и другите фирми от България разработващи определени възли на газови системи нямат такива динамични стендове и финансовата възможност да закупят различни бензинови агрегати с микропроцесорното управление към тях и да ги подложат на много часово динамично натоварване и да им се следи поведението при различни мощности като въртяш момент,детонации,емисии на изгорели газове и др. А да не говорим за автомобили подложени на пътен тест от по 50....100000 км и на които след това е разглобен агрегата да се се види въздеиствието на определения възел върху другите от серииното производство.Такива са реално погледнато нещата.
И като винаги става и е ставало на нашите географски ширини изпитанията ще се провдат на автомобилите на клиентите ,защото както споменах по рано в някоя от темите,финансовите инвестиции са доста големи и няма да покрият ниската производствена цена на изделието .Сертифицирането на изделието по 67R-01 ще се извърши в някоя от източно европеиски страни членка на EU,по ред обясними причини.
Така, че в тоз форум на БСМ, аз и останалите хора ,какво ново ще научим.Само да създадем една по голяма посещаемост и безплатна реклама на нещо ,което все оше го няма.Остави,това не е за мен..............
Рибата в реката, а ние готвим лука - бе казала някога баба ми
Не питаи старо,а патило.
Който не може да си купи FERRARI,си купува ALFA ROMEO
|