|
|
| Тема |
Re: Изгорих нещо по метановата уредба [re: 2V6] |
|
| Автор | BA3 21O11 (Нерегистриран) | |
| Публикувано | 06.12.06 18:10 |
|
|
|
Малко отклонение: "Припадъци отрича".
Като се сетя за този израз в медицинските от едно време се хиля страшно.
Отричам , Отричам. Ключа ми е автоматичен и е само с две положения "Бензин - обороти над 2500/щрак/-спадане под 2500/щрак топузите/-включва газта". Второто положение е "Само бензин" За карбуратор , както е при мен е отвратително защото преминаването е свързано с изчакване да свърши бензина в поплавъковата камера. Досадно е защото трябва да отбия и да изчакам на място. Обмислям идеята за ръчно превключване отдавна. Може би за карбуратор е най добре ръчното превключване с ключ " Клапан-Газ", "Никакъв Клапан-0" и "Клапан-Бензин"/както при колегата 2V6/. Шест години карах ладата с такъв ключ и не ми тежеше да превключвам зимата когато трябваше. В движение си превключвах и никога не съм имал проблем с това. Страшна кола. Сега не мога да разбера защо "мърлявия жабар" е сложил такъв ключ за карбуратор. Толкова ли се стараят да направят системата неангажираща вниманието на връзката педал-волан.
Мисля, че какъвто и ключ да е сложен на една кола, трябва да има вариант за аварийно палене на всяко едно от използуваните горива. Съдя по напълно автоматичния ключ на Ловато, при който няма превключвател а само бутон от който се правят настройките, паленето на газ и всичко останало.
Уточнение: Израза "мърляв жабар" и "сополиво франсе" или с разменени определения е част епохално изказване на колега от форума. Извинявай колега, не помня кой беше и коя беше темата.
УСПЕХ КОЛЕГИ
| |
| |
|
|
|