|
Тема |
Re: Изгорих нещо по метановата уредба [re: dwrbudr] |
|
Автор | BA3 21O11 (Нерегистриран) | |
Публикувано | 03.12.06 22:07 |
|
|
Датчика, отчитащ оставащата газ е продълговатия шестограм/изчекнат шестограм в единия край по дължина/ , дълъг не повече от десет см., който се намира закачен на редуктора като продължение на тръбата захранваща редуктора с газ. Между тях е клапана на единия от черните топузи. Виждат се мисля два бели кабела до него. Мери количеството газ по налягането в бутилките. Може и да греша за принципа му на работа. Вътре в купето на ключа трябва да имаш четири малки диода /от горната страна на ключа, които светят в зелено когато бутилките са пълни. Докато въртиш километри започват един по един да изгасват и накрая свети само един диод и то в червено. Може и да не ти работи след като не си му обърнал внимание вътре в купето /свети като елхичка/ В долния край на ключа са диодите за които ти говориш . Този отдясно индикира работа на бензин. Този отляво на газ. Ако мига при подаване на контакт то това означава , че палиш на бензин и след това над 2500об./при мен/ прехвърля на газ . И при мен е както ти казваш - отпускаш малко педала и тогава включва клапаните за газ отпред. Те са доста силни и се чува вътре когато щракнат. Ключа ми е с две положения - ляво и дясно. В дясно положение работи само на бензин. В ляво положение описаното по-горе. Едва при преминаване на газ и включване на клапаните отпред трябва, ако всичко е изправно да ти светнат диодите отчитащи количеството газ. Преди щракването на клапана не светят. Палене само на газ. Преди да подадеш на контакт превключващ ключа в дясно положание , тоест само работа на бензин. Когато си подал контакт превключващ в ляво положение и тогава диода отляво доло на ключа не мига а свети постоянно. Стартер и паля на газ. Поне при мен е така. Колата ми е карбуратор - Нисан. Явно системите са ни различни. Доколкото видях по снимките ТАПти е същата марка като моя, но моя е доста по-стар. Вероятно и ламбда контролера при мен е по-стар. Затова може би при мен нещата са решени с реле извън този контролер. Принципно редукторите ни са еднакви, но явно има различия по системите. Вероятно това няма кой знае какво значение за принципите на работа , на е възможно при различна електроника да са настроени нещата различно, поради което това което ти казвам да е неприложимо за твоя автомобил /или даже да е вредно/.
Кабелите на двата предпазителя не съм ги проследявал, ,но когато системата не искаше да включи клапаните за газ размърдвах предпазителите и започваше едно леко бръмчене в ламбда контролера. Затова мисля, че единия е за това захранване. Не помня дали проследявах другия, но имам спомен, че е за релето включващо клапаните тоест от него отива тока към клапаните. Питай ако се сетиш за нещо.
Успех
|
| |
|
|
|