|
Тема |
Изгорих нещо по метановата уредба |
|
Автор |
dwrbudr (непознат
) |
|
Публикувано | 03.12.06 16:58 |
|
|
Като завивах едната гайка на + на акумулатора без да искам опрях в едно желязо от метановата уредба и прескочи искра. Оттогава като превключи на метан и колата веднага изгасва. Какво може да се е прецакало? Като гледам метановата уредба е хваната към купето значи към - и е все едно дали ще дам клемите на акумулатора на късо или ще опра + на акумулатора до някое желязо от уредбата. Чак във вторник ще ходя в един сервиз и се чудя клапана ли е сдал багажа или аванс процесора, макар че като запаля на бензин, превключа на метан, мина над 2000 оборота и чак тогава минава на метан, както си е нормално... значи все пак нещо по електрониката е оцеляло... Шок и ужас! Helppp Като си цъкна на бензин (копчето надясно) си свети вдясно зелен диод. Като цъкна наляво, вляво почва да мига оранжево, вдясно си стои зеленото. И като мина над 2000 оборота оранжевото дето мига става зелено и колата изгасва. Два бушона има до клапаните (75-ци) мернах ги и са здрави. Обаче не можах да открия тея бушони къде отиват, защото кабелите са ужасно много. Разглобих ламбда емулатора и адванс процесора и по платките няма видими щети. Откачих и акумулатора, но пак никаква промяна... Значи ключа, с който завивах плюса на акумулатора съм го опрял до мястото от където се зарежда метана, а то е завито с една 10 см планка директно на маса. Т.е. все едно съм дал на късо клемите на акумулатора. Уредбата е Lando Renzi или нещо от сорта. Проверих и бушоните в купето и те са ок.
Снимките са малко големи затова съм ги качил на друг сървер. Ясно се вижда къде съм закачил с ключа като съм завивал плюса. Закачил съм другата гайка, която се вижда как е хваната на маса чрез планката. Винаги завивам минуса последен ама не съм и предполагал, че нещо такова може да стане. Тея сините кабели са за клапана, но като превключи на метан изобщо не се променя тока по тях. Клапана може да си работи ама няма кой да го включи. Сигурно е изпаткал ламбда емулатора, от клапана до него жицата не е прекъсната и това проверих.
|
| |
|
|
|