|
Тема |
Re: razhod 10 gaz za 1.3 karburator [re: Mr_Bean] |
|
Автор |
VladoR (любител) |
|
Публикувано | 29.08.06 08:34 |
|
|
Ами като за начало не си казал, какъв е изпарителят и дали си с тройник с 2 регулиращи винта или с двойник с един регулиращ винт. Също така карбураторът дали е с 2 дроселови клапи или с една. Пък и теглото на колата също има значение, както и начинът на каране.
---------------------------------------------------------------------------------------------
Не карам, нито съм правил такава кола, но ако никой колега с подобен автомобил не ти отговори, ето ти малко обща логика за карбуратор.
Та значи в най-общ план: приемаме, че си с двойник с един регулиращ винт. Завиваш винта напълно (за да прихванеш крайно затворено положение) и го развиваш след това на 2 оборота и половина. След това с винта/винтовете на изпарителя си настройваш ПРЕДПИСАНИТЕ ОТ ПРОИЗВОДИТЕЛЯ (!!!!!!!!!!) обороти на празен ход. (Предполага се, че когато си писал този постинг преди това си се убедил, че на бензин колата работи безпроблемно.) При това положение сега на място моторът трябва да се изфорсира нормално и да не прекъсва нито при рязко подаване на газ, нито при рязко отпускане на газта от константни примерно 3-4 хил. оборота, нито да мени обороти на празен ход много повече от +/-50. Ако вече си постигнал това, то последната стъпка е да направиш пътен тест. Ако се окаже, че колата не върви, както на теб ти се иска (много вероятно), тогава отваряш още малко винта на тройника (през стъпка 1/8 до макс. 1/4 оборот) ... докато ти хареса, как върви колата. Естествено колкото повече върви, толкова повече ще харчи.
Въобще най-грубо казано през изпарителя настройваш сместа, а през винта на двойника регулираш максималния дебит.
|
| |
|
|
|