Клубове Дир.бг
powered by diri.bg
търси в Клубове diri.bg Разширено търсене

Вход
Име
Парола

Клубове
Dir.bg
Взаимопомощ
Горещи теми
Компютри и Интернет
Контакти
Култура и изкуство
Мнения
Наука
Политика, Свят
Спорт
Техника
Градове
Религия и мистика
Фен клубове
Хоби, Развлечения
Общества
Я, архивите са живи
Клубове Дирене Регистрация Кой е тук Въпроси Списък Купувам / Продавам 07:52 10.06.24 
Клубове / Техника / Автомобили / Автомобилни газови уредби Пълен преглед*
Информация за клуба
Тема Re: razhod 10 gaz za 1.3 karburator [re: Mr_Bean]
Автор VladoR (любител)
Публикувано29.08.06 08:34  



Ами като за начало не си казал, какъв е изпарителят и дали си с тройник с 2 регулиращи винта или с двойник с един регулиращ винт. Също така карбураторът дали е с 2 дроселови клапи или с една. Пък и теглото на колата също има значение, както и начинът на каране.

---------------------------------------------------------------------------------------------

Не карам, нито съм правил такава кола, но ако никой колега с подобен автомобил не ти отговори, ето ти малко обща логика за карбуратор.

Та значи в най-общ план: приемаме, че си с двойник с един регулиращ винт. Завиваш винта напълно (за да прихванеш крайно затворено положение) и го развиваш след това на 2 оборота и половина. След това с винта/винтовете на изпарителя си настройваш ПРЕДПИСАНИТЕ ОТ ПРОИЗВОДИТЕЛЯ (!!!!!!!!!!) обороти на празен ход. (Предполага се, че когато си писал този постинг преди това си се убедил, че на бензин колата работи безпроблемно.) При това положение сега на място моторът трябва да се изфорсира нормално и да не прекъсва нито при рязко подаване на газ, нито при рязко отпускане на газта от константни примерно 3-4 хил. оборота, нито да мени обороти на празен ход много повече от +/-50. Ако вече си постигнал това, то последната стъпка е да направиш пътен тест. Ако се окаже, че колата не върви, както на теб ти се иска (много вероятно), тогава отваряш още малко винта на тройника (през стъпка 1/8 до макс. 1/4 оборот) ... докато ти хареса, как върви колата. Естествено колкото повече върви, толкова повече ще харчи.

Въобще най-грубо казано през изпарителя настройваш сместа, а през винта на двойника регулираш максималния дебит.



Цялата тема
ТемаАвторПубликувано
* razhod 10 gaz za 1.3 karburator Mr_Bean   28.08.06 15:46
. * Re: razhod 10 gaz za 1.3 karburator VladoR   29.08.06 08:34
. * Re: razhod 10 gaz za 1.3 karburator Mr_Bean   30.08.06 19:57
. * Re: razhod 10 gaz za 1.3 karburator imitev   30.08.06 22:13
. * Re: razhod 10 gaz za 1.3 karburator VladoR   31.08.06 11:41
Клуб :  


Clubs.dir.bg е форум за дискусии. Dir.bg не носи отговорност за съдържанието и достоверността на публикуваните в дискусиите материали.

Никаква част от съдържанието на тази страница не може да бъде репродуцирана, записвана или предавана под каквато и да е форма или по какъвто и да е повод без писменото съгласие на Dir.bg
За Забележки, коментари и предложения ползвайте формата за Обратна връзка | Мобилна версия | Потребителско споразумение
© 2006-2024 Dir.bg Всички права запазени.