|
Тема |
Re: BRC - Techno [re: MOrskiaValk] |
|
Автор |
stivemaster (непознат
) |
|
Публикувано | 14.08.06 22:09 |
|
|
ако не си се оправил още то ето какво мога да кажа по въпроса: описания винт с шестограма е за регулиране на чувствителността.ПРИ ИЗГАСЕН АВТОМОБИЛ.
1.Завий другия винт който е с накатка за въртене на ръка и е за празния ход до край.
2.Откачи дебелия маркуч за газта от там където влиза в тройника за смесителната плочка.
3.Ще ти трябва кабел с който да подадеш ток от акомулатора на газовия клапан и на клапана на изпарителя едновременно.
4.И СЕГА ВНИМАНИЕ - ЩОМ ВКЛЮЧИШ 90% ЩЕ ПОЧНЕ ДА ИЗТИЧА ГАЗ ТАКА ЧЕ МНОГО ВНИМАВАЙ ДА НЕ ПРАВИШ ИСКРИ ЧЕ ........
5.С шестограм 4мм въртиш като си застанал срещу него по посока на часовниковата стрелка до тогава докато спре да пуска газ и спираш малко преди да го претегнеш малък пропуск на газ е допустим.Пробваш пак за да си сигурен че не изпуска.
6.Махани кабела които сложи възстанови маркуча на тройника и отвий винта за ПРАЗНИЯ ХОД около 1-1.5 оборота колко точно ще прецениш като запалиш
.Оборотите на празен ход регулираш само от този винт .Онзи с шестограма повече не го пипаш.
|
| |
|
|
|