|
Тема |
Re: Тройник - настройка [re: iashor] |
|
Автор | Tarbox (Нерегистриран) | |
Публикувано | 23.03.06 00:26 |
|
|
Регулирането на тройника зависи от литража на двигателя и теглото на купето, а в твоя случай идва по-слаб мотора и дори при идеална настройка ще имаш по-голям разход. Преди регулирането смени възд. филтър с нов, ако не е сменян 5-8000км. Завиваш винта за втора дроселова клапа докрай, отвиваш до последно за първа и стартираш двигателя. Като позагрее, регулираш ниските обороти от винта на изпарителя до 850 - 1000об/мин. Изфорсира се на място и се отвива втория винт на тройника до достигане на 4-4500об. При недостиг на гориво на дълъг път или слабо ускорение на градско се отвива по малко винта на втора клапа до достигане желана максимална от теб скорост, при промяна на тихи обороти се регулират отново. Общо взето е елементарно!
|
| |
|
|
|