|
Тема |
Re: За влиянието на "надуването" и замърсения филт [re: keith] |
|
Автор |
JohnFound (asm32 developer) |
|
Публикувано | 13.12.05 10:05 |
|
|
с нетърпение очаквам развитие
Хм, проблема е, че "развитие", поне в зрелищната му форма трудно може да има, защото описваните доработки не водят до положителни ефекти, а водят до липса на отрицателни ефекти Примерно разхода няма да се качва при замърсен въздушен филтър. При мене ги няма ефектите на надуването, (въздухозаборника ми е завъртян настрани), така че не мога да преценя, но би трябвало да изчезне и той.
Ако има колеги с проблеми с надуването при високи скорости, може да го изпробват - тогава ефекта би трябвало да е по-висока мощност при скорости над 60..70км/ч
Относно разхода - ако се е дължал на засмукване от пад на налягането във въздушния филтър - то би трябвало да се оправи.
Има една важна особенност: На някои коли, когато майсторите не могат да настроят газовата уредба, поради лошо подбрана смесителна плочка, или проблеми в изпарителя, тогава прибягват до много мръсен трик - запушват частично въздуховода и така използват полученото разреждане за да смучат принудително газ от изпарителя.
Порочното на това решение е, че по този начин принудително се орязва мощността на двигателя, а и сместта не може да се настрои равномерно на всички режими.
В този случай, изравняването на налягането по описваната технология ще доведе до твърде бедна смес и трудности с настройката. Правилното решение е да се махнат поставените втулки и да се провери изпарителя или подбере подходяща смесителна плочка (с малко по-малък диаметър на дифузьорите)
|
| |
|
|
|