|
|
| Тема |
Re: а не! [re: PRR] |
|
| Автор | kyky (Нерегистриран) | |
| Публикувано | 29.11.05 23:13 |
|
|
|
Знам какво пише в учебниците. Нямам предвид много богата смес, трябва да се вземат мерки и за осигуряване на необходимия въздух. Имам предвид да осигуриш тегловен разход като на бензин при запазване на правилното съотношение с въздуха. Ще получиш по-висока мощност отколкото на бензин заради по-голямото октаново число и малко по-голямата калоричност. Ама просто не си струва, финансовия ефект е нулев
В детонационния диапазон работят дизелите, бензиновия двигател с ламбда контрол работи предимно при стехиометричното отношение. Ако обогатяваш сместа над него КПД пада, ако я обедняваш КПД се вдига малко за сметка на падане на мощността и на евентуално по-високо октаново число и ако продължиш да я обедняваш влизаш в детонационния диапазон и двигателя заминава. Заради по-високото октаново число на газта можеш да работиш с по-бедна смес без детонации и от това ти идва икономията.
| |
| |
|
|
|