| 
         
        
  
        
				Дюзите ми са 16-Омови, доколкото си спомням. Ако наистина се окаже, че релето е виновно, то дали ще реша проблема, като си свържа гасящи диоди към релетата за газовата, както ме посъветва kol по-горе в темата? Иначе и в сервиза, където ми тестваха компютъра ми казаха, че в Обеля могат да ми го оправят, но аз през седмицата нямам възможност да отида до там. Казаха ми също, че е по-добре на газ да прекъсвам не минуса, а плюса на дюзите - дали и това би могло да има някакво значение?!? И още нещо, ако наистина са изгорели драйверите на дюзите, то тогава защо компютърът не щеше да ми захрани и бензиновата помпа, а и диагностичният уред се беше видял в чудо и диагностиката на запалителната система отчиташе грешка, че липсва сигнал от горивната система? То явно, че нещата са навързани, но аз, понеже не разбирам, затова питам.
 
 А колкото до номера на сегашния компютър - още утре ще си сваля кората, под която се е скрил, за да си го запиша на едно листче. Надявах се, че в аутодата ще я има поне тази информация - за съответните мотор, кои номера на части отговарят, но се оказа, че там почти нищо полезно няма.
  
        
        
  
          |