|
Доколкото ми е известно при код 112,които е най-сериозния в случая, не се отчита от лампата.Тоест може да го е имало и преди поставянето на газовата.Ако си тествал преди да я сложиш ще е добре-ако го е имало този код поставянето на газовата не е проблема,нити самата газова.Лично аз 99.9 процента съм сигурен,че не е в газта проблема,но защо пък са ти казали,че така става при тия Волва???
Идеята е,че при поставяне на газова неминуемо докосваш пиновете на компа чрез кабелите,да речем да дюзите,на клапана за ПХ и т.н. И от там може да възникне евентуално статично разреждане.Газаджиите обаче щяха да реват всеки ден от такива работи.Не се връзва.
Преди да правиш заварките имаше ли този код 112 ?
И откачането на акумулатора си е закон при тези заваръчни дейности,даже и на буксите на компютрите,не знам защо не го е направил заварчика!?
Пък вместо да се чудим какво е станало със стария,най-добре е да нагласиш новия.Склонен ли си да го оставиш да работи така,както описваш или смяташ да се заемеш със пооправянето му?
Една идея-може да си направиш симулатор на клпана за ПХ- той е със съпротивление 8 ома,оттам се сещаш как става-пак с реле.
Как се държи колата ако не си изключил клапана за празните обороти?
Мисля,че имаше в доброто старо време въпрос,отправен от теб,относно симулаторите и проблемите с оборотите на тази кола-ако можеш дай линк,понеже нямам достатъчно време да търся,пък и не се сещам какво точно беше попитал.
Изглежда много си я харесваш колата,голяма слабост ти е.
|