|
От електроника, полупроводници, транзистори и разни логики и драйвери може и да не разбирам, но все дотолкова не съм бос, че да не мога да си направя една система от релета, с помощта на които да прекъсвам минуса на дюзите, плюса на бензиновата помпа, че даже и да прехвърлям потециометъра от нивомера на резервуара, към този на сондата в газовата бутилка, че да може уредът за бензин да ми отчита количеството газ, когато ключето газ-бензин е в положение ГАЗ. Релето за бензиновата помпа не само, че ми е известно, ами даже го използвам да ми захранва клапана на изпарителя, за да не правя сложни схеми с релета за време, че когато колата е на контакт клапанът да не стои постоянно отворен и да ми се пълни въздуховодът с газ и да вземе да ми гръмне, при палене, и да прецака дебитомера, въпреки предпазната клапа.
Значи ключето ми е ръчно и управлява 4 релета - едно за нивомерите на бензин (НЗ) и газ (НО), едно за дюзите, едно за бензиновата помпа (НЗ) и клапана на изпарителя (НО) и едно за вентила за ниски обороти, който се изключва, при работа на газ. Ел-инсталацията със сигурност е направена коректно и не е дадено нищо накъсо, още повече че преди да се скапе, компютърът си работеше с тази ел-инсталация близо 6 месеца без ядове, а и сегашният компютър, въпреки че е от друг модел автомобил - също работи (все още)
|