Клубове Дир.бг
powered by diri.bg
търси в Клубове diri.bg Разширено търсене

Вход
Име
Парола

Клубове
Dir.bg
Взаимопомощ
Горещи теми
Компютри и Интернет
Контакти
Култура и изкуство
Мнения
Наука
Политика, Свят
Спорт
Техника
Градове
Религия и мистика
Фен клубове
Хоби, Развлечения
Общества
Я, архивите са живи
Клубове Дирене Регистрация Кой е тук Въпроси Списък Купувам / Продавам 07:50 13.05.24 
Клубове / Техника / Автомобили / Автомобилни газови уредби Пълен преглед*
Информация за клуба
Тема Re: вярно ли че клапаните... [re: митю]
Автор JohnFound (asm32 developer)
Публикувано12.07.05 22:44  



Това,че пригарят клапаните на ДВГ се отнася за всички ли модели?

Да, при всички двигатели и при всички горива, както вече написах, това зависи от настройките на горивната смес, а не от типа гориво.

Стоманата от която е изработен клапана няма значение. Няма такава стомана, която да издържи на 2000 градуса, ако се допусне горене на сместта в момента когато клапана се отваря (тоест не се охлажда). Между другото същият ефект, даже още по-бързо се постига при твърде малка въздушна междина на клапана, когато той не може да се затвори плътно.


Да се бута предварението при работа на газ с 6 градуса също не мога да го проумея

Просто е. За да се получи пълно изгаряне на горивната смес преди отварянето на изпускателният клапан и за най-висока мощност на двигателя, максимума на налягането в цилиндъра трябва да се достига някъде около 20 градуса след ГМТ. Тъй като горивото не изгаря мигновенно, налага се то да бъде запалено предварително, за да има време да изгори и да повиши налягането в цилиндъра. Колкото по-бързо се върти двигателя, толкова по-рано (отчетено като ъгъл на завъртане на коляновият вал) трябва да се запали сместта.
Тъй като газта гори по-бавно от бензина, то искрата при двигателите на пропан-бутан трябва да се подава по-рано, отколкото при бензин. Това най-просто, но и грубо се прави, като се коригира началният ъгъл на запалването. Този метод дава приемлива точност и задължително трябва да се прави при работа на газ.
Ако искаме да получим наистина оптимална работа на газ в целият диапазон на обороти на двигателя, нещата са малко по-сложни и е най-добре да се сложи електронен коректор на ъгъла на запалване, който да осигурява правилна крива за бензин и газ.

Поздрави.



Цялата тема
ТемаАвторПубликувано
* вярно ли че клапаните... pшв.   12.07.05 12:37
. * Re: вярно ли че клапаните... Ascona83   12.07.05 13:19
. * Re: вярно ли че клапаните... JohnFound   12.07.05 15:05
. * Re: вярно ли че клапаните... VOLVO 44O GLT   12.07.05 19:24
. * Re: вярно ли че клапаните... JohnFound   12.07.05 21:02
. * Re: вярно ли че клапаните... митю   12.07.05 22:08
. * Re: вярно ли че клапаните... JohnFound   12.07.05 22:44
. * Re: вярно ли че клапаните... митю   12.07.05 23:25
. * Re: вярно ли че клапаните... JohnFound   13.07.05 07:52
. * Neka ne se saglasia! PRR   15.07.05 10:11
. * Re: вярно ли че клапаните... idas   12.07.05 23:37
. * Re: вярно ли че клапаните... JohnFound   13.07.05 07:45
. * ами ако не мога да изменя... pшв.   13.07.05 15:14
. * Re: ами ако не мога да изменя... JohnFound   13.07.05 17:47
. * Re: ами ако не мога да изменя... poш.   13.07.05 19:31
. * Re: ами ако не мога да изменя... митю   13.07.05 19:36
. * Не, не бърка никак даже! VOLVO 44O GLT   13.07.05 20:06
. * interesno! Tarambuka35OO   13.07.05 22:03
. * Re: interesno! PRlNCE ZANDOR   14.07.05 20:37
. * Re: interesno! -TACHO-   14.07.05 21:52
. * Re: interesno!-- pшв.   15.07.05 12:38
. * Re: interesno!-- ruumen   15.07.05 15:49
. * Re: interesno!-- VOLVO 44O GLT   17.07.05 18:09
. * Re: interesno! FlameR19   15.07.05 16:30
. * Re: interesno! -TACHO-   15.07.05 17:05
. * Re: interesno! FlameR19   15.07.05 17:09
. * Re: interesno! -TACHO-   15.07.05 17:23
. * Re: interesno! FlameR19   15.07.05 17:32
. * Re: interesno! -TACHO-   15.07.05 17:37
. * не че ви се бъркам... 4oko   18.07.05 00:00
. * Re: не че ви се бъркам... omega b   19.07.05 15:11
. * Re: вярно ли че клапаните... haosa   20.07.06 16:54
. * Re: вярно ли че клапаните... PRR   21.07.06 00:02
Клуб :  


Clubs.dir.bg е форум за дискусии. Dir.bg не носи отговорност за съдържанието и достоверността на публикуваните в дискусиите материали.

Никаква част от съдържанието на тази страница не може да бъде репродуцирана, записвана или предавана под каквато и да е форма или по какъвто и да е повод без писменото съгласие на Dir.bg
За Забележки, коментари и предложения ползвайте формата за Обратна връзка | Мобилна версия | Потребителско споразумение
© 2006-2024 Dir.bg Всички права запазени.