|
|
| Тема |
Re: Разлика между газова за моно и пълна инжекция? [re: lvo] |
|
| Автор |
VladoR (любител) |
|
| Публикувано | 05.07.05 10:38 |
|
|
|
Първо една уговорка - говорим си за кола с метални колектори, иначе ... забрави за конвенционална газова.
Второ - аз карам от 3 години и нещо пълна инжекция с конвенционална газова и гърмежи не съм имал (поне нищо съществено).
Сега за теорията: разликата идва от там, че при моноинцекцията сместа и за празния ход и за товарните режими минава през едно и също място - през единствената дроселова клапа. Значи имаш само едно смесване. Освен това прекъсваш само една дюза.
При пълната инжекция сместа за празния ход не минава през дроселовата клапа, а я шунтира. Съответно ти трябва едно смесване за основното количество за товарните режими и друго за сместа за празния ход. В допълнение прекъсваш 4 (при 4-цилиндров мотор) дюзи, а не само една.
Не се сещам за друга много по-съществена разлика.
| |
| |
|
|
|