|
Тема |
Разлика между газова за моно и пълна инжекция? |
|
Автор | lvo (Нерегистриран) | |
Публикувано | 02.07.05 19:45 |
|
|
Привет на всички!
Чета от известно време (по-точно откакто бензина започна да скача безумно) форума и от повечето писания разбирам, че при кола с моноинжекцион газовата инсталация, каквато и марка да е, е безпроблема. Докато при пълна инжекция всички препоръчват при възможност газов инжекцион.
В такъв случай за какво служат конвенционалните газови уредби за пълна инжекция? Това някакъв компромисен вариант ли е? Каква е разликата им от тези уредби за моното? Явно има някаква щом цената им е с около 100лв. в повече?
То ясно е, че газовия инжекцион, като една нова и технологично съвременна система е много по-добра от конвенционалната но все още е на цена, която доближава тази на повечето автомобили, които карат на газ, тоест непосилна за 80% от нас.
Затова освен гореизложения от мен въпрос за разликата между уредбите, моля отговорете ми, толкова ли е лоша конвенционалната уредба за инжекцион и освен основния проблем с гърмежите и повредата на въздушната кутия и дебитомера, какъв друг сериозен недостатък има (или няма?!). И монтажа на т.нар. "кихалка" и клапа пред дебитомера, дали могат да предотвратят наистина неприятните последици от евентуална детонация?
Предварително благодаря за изказаните мнения и съвети!
|
| |
|
|
|