|
Тема |
Размисли за моето АГУ |
|
Автор | нж (Нерегистриран) | |
Публикувано | 29.06.05 19:57 |
|
|
Сега се връщам от сервиза. Там за съжаление не можаха да решът проблема врътвайки нещо.... Сега искат да им я оставя да я гледат по-дълго време.
Та в общи линии проблема ми е, че колата не върви когато е загряла и колкото по-загряла е толкова по лошо е положението. Майстора твърди, че не може да има разлика между топло и студено.
Така и моите мисли Почнах да се чудя дали не са забравили да ми сложат емулатор. Доколкото знам компютъра не чете датчици докато колата не загрее мисля че чакаше 70 градуса. Та като се включи компа да се ошашква от показанията на сондата. Но пък другата мисъл е че 70-градуса се достигат бързо а ефекто при мен се получава като позагрее добре. Т.е. да се бърка изпарителя от температурата и като отвори термостата големия кръг и се загрее антифриза и там т.е. се нагрее и водата влизаща в изпарителя. Всъшност незнам на кой кръг е вързан тоя изпарител.
Дали едното от двете ми предположения е вярно или проблема може да е някъде съвсем другаде?
Колата е Ескорт 1,6 зетек а газовата е Ловато сложено преди 600 километра.
|
| |
|
|
|