|
Тема |
Re: пуши на масло след поставяне на газово [re: VOLVO 44O GLT] |
|
Автор | koko (Нерегистриран) | |
Публикувано | 05.05.05 22:33 |
|
|
Всъщност, ако всичко е ОК в картера трябва да има вакуум, защото въпросния отдушник е свързан към смукателните тръби.
Това е всъщност идеята - този вакуум гарантира че маслото няма да напира да влиза в цилиндрите покрай буталата или да минава покрай стеблата на клапаните, както би станало ако в картера имаше повишено налягане.
Друга тема е че като е много стар двигателя и картерните газове стават много, се оказва по-удачно въпросния отдушник да се отвори към атмосферата, та да не се вкарва много масло в двигателя.
А картерните газове са всъщност смес от горивна смес минала покрай буталата в такт сгъстяване и изгорели газове минали пак оттам при работния такт, смесени с пулверизирано масло, което в по-голямата си част трябва да се обира от мрежестия филтър дето е на капака на картера, или в капачката при някой коли, преди газовете да се засмучат от двигателя.
|
| |
|
|
|