Клубове Дир.бг
powered by diri.bg
търси в Клубове diri.bg Разширено търсене

Вход
Име
Парола

Клубове
Dir.bg
Взаимопомощ
Горещи теми
Компютри и Интернет
Контакти
Култура и изкуство
Мнения
Наука
Политика, Свят
Спорт
Техника
Градове
Религия и мистика
Фен клубове
Хоби, Развлечения
Общества
Я, архивите са живи
Клубове Дирене Регистрация Кой е тук Въпроси Списък Купувам / Продавам 03:00 03.07.25 
Клубове / Техника / Автомобили / Автомобилни газови уредби Пълен преглед*
Информация за клуба
Тема Re: Инжекцион- АГУ [re: cento]
Автор Moxy_78O (Попай моряка)
Публикувано28.04.05 00:54  



ДА, това за дюзите и аз го установих, но след 1 час ровичкане из всякакви видове кабеляци и упорито мерене с мултицета А помпата не само, че съм я прекъснал, ами използвам нейното управление за захранване на клапана на изпарителя, за да ми работи само 2 сек. на контакт, когато двигателят не работи - стана перфектно, защото сега, дори да стои по дълго време на контакт, няма да има събиране на газ във въздуховода и в дебитомера. А колата си върви все едно е на бензин. Сега вече смело мога да кажа, че малко хора могат да сложат газова уредба на Волво 940 2,3и по-добре от мен Вярно, че се мотах 1 седмица с тази газова, ама сега поне си я направих ногу готину и научих всички тънкости. Най-много се радвам, че по купето не съм пробил нито една единствена дупа, като се изключи кръгчето, което изрязах в пластмасовата част на бронята, за да си монтирам там пълначката

А колкото до уреда за ниво - ХЮРСТ, честно казано не бих се наел да ти го правя, по няколко причини: Първо - все още се оригвам на кабели, а аз съм доволно посредствен жичкаджия - познанията ми не се разпростират много по-далеч от закона на Ом и Второ - в момента нямам ама никакво свободно време Но с удоволствие мога да ти обясня как да си го направиш сам:
Значи най-важното е сондата в бутилката ти да има потенциометър за нивото. Първото, което трябва да направиш е да изравниш потенциалите на потенциометъра в сондата и този в резервоара за бензин, за да може поне при празна бутилка уредът да ти показва верни стойности. Това става, като навържеш последователно или паралелно към потенциометъра за газ съпротивления със необходимите стойности, в зависимост от това, дали искаш да увеличиш или да намалиш "крайния резултат". След това ти трябва едно най-обикновено реле с нормално затворен и нормално отворен контакт, в което прехвърляш сигналите от потенциометрите за газ и бензин, в зависимост от това, на какво гориво ти работи колата в момента. Управлението на релето трябва да идва от ключето газ/бензин, ако при теб това ключе е автоматично - тогава не знам как да вземеш този сигнал - нямам представа как работят автоматичните ключета, абе най-добре използвай плюса, който управлява газовия клапан, тогава няма да имаш ядове с ровичкане по ключето. Успех



Цялата тема
ТемаАвторПубликувано
* Инжекцион- АГУ Цeцo   15.04.05 09:37
. * Re: Инжекцион- АГУ Vitesse   15.04.05 23:36
. * Re: Инжекцион- АГУ Moxy_78O   21.04.05 10:20
. * Re: Инжекцион- АГУ cento   25.04.05 12:17
. * Re: Инжекцион- АГУ Moxy_78O   25.04.05 22:57
. * Re: Инжекцион- АГУ XЮPCT   26.04.05 08:25
. * Re: Инжекцион- АГУ cento   27.04.05 19:28
. * Re: Инжекцион- АГУ Moxy_78O   28.04.05 00:54
Клуб :  


Clubs.dir.bg е форум за дискусии. Dir.bg не носи отговорност за съдържанието и достоверността на публикуваните в дискусиите материали.

Никаква част от съдържанието на тази страница не може да бъде репродуцирана, записвана или предавана под каквато и да е форма или по какъвто и да е повод без писменото съгласие на Dir.bg
За Забележки, коментари и предложения ползвайте формата за Обратна връзка | Мобилна версия | Потребителско споразумение
© 2006-2025 Dir.bg Всички права запазени.