ДА, това за дюзите и аз го установих, но след 1 час ровичкане из всякакви видове кабеляци и упорито мерене с мултицета А помпата не само, че съм я прекъснал, ами използвам нейното управление за захранване на клапана на изпарителя, за да ми работи само 2 сек. на контакт, когато двигателят не работи - стана перфектно, защото сега, дори да стои по дълго време на контакт, няма да има събиране на газ във въздуховода и в дебитомера. А колата си върви все едно е на бензин. Сега вече смело мога да кажа, че малко хора могат да сложат газова уредба на Волво 940 2,3и по-добре от мен Вярно, че се мотах 1 седмица с тази газова, ама сега поне си я направих ногу готину и научих всички тънкости. Най-много се радвам, че по купето не съм пробил нито една единствена дупа, като се изключи кръгчето, което изрязах в пластмасовата част на бронята, за да си монтирам там пълначката
А колкото до уреда за ниво - ХЮРСТ, честно казано не бих се наел да ти го правя, по няколко причини: Първо - все още се оригвам на кабели, а аз съм доволно посредствен жичкаджия - познанията ми не се разпростират много по-далеч от закона на Ом и Второ - в момента нямам ама никакво свободно време Но с удоволствие мога да ти обясня как да си го направиш сам:
Значи най-важното е сондата в бутилката ти да има потенциометър за нивото. Първото, което трябва да направиш е да изравниш потенциалите на потенциометъра в сондата и този в резервоара за бензин, за да може поне при празна бутилка уредът да ти показва верни стойности. Това става, като навържеш последователно или паралелно към потенциометъра за газ съпротивления със необходимите стойности, в зависимост от това, дали искаш да увеличиш или да намалиш "крайния резултат". След това ти трябва едно най-обикновено реле с нормално затворен и нормално отворен контакт, в което прехвърляш сигналите от потенциометрите за газ и бензин, в зависимост от това, на какво гориво ти работи колата в момента. Управлението на релето трябва да идва от ключето газ/бензин, ако при теб това ключе е автоматично - тогава не знам как да вземеш този сигнал - нямам представа как работят автоматичните ключета, абе най-добре използвай плюса, който управлява газовия клапан, тогава няма да имаш ядове с ровичкане по ключето. Успех
|