|
Не знам дали пиша хубаво , ама ти наистина много трудно разбираш , даже изобщо не разбираш!:)))
За да дадеш примери се изисква малко да ти е ясно за какво става въпрос!
Понижението на степента на сгъстяване не е причина за увеличение на мощността , а последствие в процеса на конструиране!
За да можеш да оцениш това последствие следва да проявиш грамотност и да избереш подходящи примери.
Какво си ми описал?
Разлики в степента на сгъстяване под 5 % .
Ами вземи примери с нормална разлика в степента на сгъстяване , за да усетиш закономерността!
Щом не можеш да разбереш физиката за 8 - ми клас поне се потруди с примерите!
Тези разлики под 5 процента са за двигатели , на които се вдига не чак толкова много мощността без да се налага да се пипа степента на сгъстяване , защото има малко резерв за компенсиране със промяна на аванса и др.
Някои от тях имат и различни горива! -- А това е крайно неграмотно от твоя страна.
За втория твой пример пежото 108 квт има минимално октаново число на горивото 93.1 , а пежото 88 квт има 90.2
Това значи , че едното пежо можеш да го караш с 92 , а другото - не!
Ами нали говорим за еднакво гориво!
А за алфата - 100 квт 93,9 , а за другата 80 квт - 90,3.
Т.е. пак същото - 92 е подходящ за едната ,м а за другата - не!
Казх ти , че за да можеш да усетиш без грешка закономерността - работи с по големи различия м/ду стойностите.
Ето ти един пример със твоята марка - ПЕЖО!
И повече не ми играй на примери, защото човек когато си научи урока , тогава идва ред на примерите.
А ти не знаеш още заглавието на урока!:)))
Пежо 1998 куб.см , 121 конски сили , ход - 86 см , диаметър на цилиндъра - 86 см. СТЕПЕН НА СГЪСТЯВАНЕ - 9.5!!!
Пежо 1998 куб. см , 196 конски сили ход - 86 , диаметър на цил. - 86.
СТЕПЕН НА СГЪСТЯВАНЕ - 8 !!!!!!!
И само за информация , за да не се заблуждаваш , макар чв ти си обречен на това - когато сравняваш два еднакви по кубатура и различни по мощност двигатели и когато по мощния е при по-високи обороти ---- не търси закономерност във степента на сгъстяване защото ...
Можеш ли да се досетиш защо?
А , сега за отворения двигател:
Виждал съм и виждам почти всеки ден отворен двигател.
От думите ти разбирам , че ти също вече си видял , честито!:))
Имам една лоша новина:
Гледането на отворен двигател не е добър учител.
От това мпожеш да развиеш само занаядчийски качества.
Това за което говорим не се вижда в отворения двигател.
Преди да гледаш отворен двигател , трябва първо да научиш и осмислиш някои елементарни физични закони! Те изобщо не се виждат при отворения двигател! Когато научиш тези неща ще започнеш не само да гледаш , ами и да виждаш при отворен двигател!
Така , че отвори книгите и учебниците и затвори двигателя.
Още ти е много рано да отваряш двигателя. 
|