|
|
| Тема |
мисли за фундаменталното , не за подробностите! [re: Любитeл] |
|
| Автор | elektromer (Нерегистриран) | |
| Публикувано | 04.10.04 20:50 |
|
|
|
Не , не е "точно така"!
От обяснението следва друго:
V e const , а за да искаме повече мощност при едни и също обороти на двигателя ние трябва да го накарам да отработи повече гориво за своя такт.
Това означава най напред , че ние трябва да го напълним повече с горивна смес. Това става с промяна на газоразпределението , разширяване и полиране на въздуховоди и всмук. колектори и т.н.
От там , ако искаме да продължаваме правим принудително пълнене с турбина и т.н.
И така , вкарали сме повече горивна смес в цилиндъра , всмукателния
клапан(и) се затваря(т) и буталото започва да сгъстява сместа.
Но до кога да я сгастява?
Ако степента на сгъстяване на двигателя си е останала същата, то компресията ще нарастне нали?
Е , ако нарастването е малко , можем да пооправимн работата с аванса.
Но в такъв случай ние ще сме увеличили и с малко "пълненето" и в крайна сметка ще сме увеличили незначително мощността.
Двигателите са почти в горната граница на компресията според горивото което използват, защото това е главното нещо което ги ограничава да вдигат компресията.
Ако ние наистина ще увеличаваме мощността , то ще увеличим " не символично" пълненето. Ако го направим ще стигнем такива стойности на компресията при които горенето на същото гориво ще стане много "зле".
И в крайна сметка ще влошим горивния процес и няма да направим абсолютно нищо полезно.
Единствения изход е да запазим компресията горе-долу същата!
А това означава да намалим степента на сгъстяване!
Така между другото така се описват стъпките не "тунинг за повишаване на мощността".
Е , има и някои които правят тунинг със " шлайфане на главата".
Докато тези неща се правят с обратното на шлайфането - подлагат се по-дебели гарнитури на главата!
За резултатите мисля , че знаеш -- който си е "шлайфал" главата никога не си е повишил мощността.
| |
| |
|
|
|