|
|
| Тема |
Корекция! [re: rsn] |
|
| Автор |
2V6 (Шофьор) |
|
| Публикувано | 14.09.04 11:34 |
|
|
|
Съжалявам!
Объркал съм с отговора тъй като темата беше за изпреварването.
Както казах зависи от сместа.
Пропана има 110 октана, така че сигурно ще работи без опасност от детонации при 13-14 компресия. Казвам го чисто хипотетично.
Но пропан няма къде да заредиш.
Зимната смес би трябвало да е 60% пропан и 40% бутан, значи октановото число трябва да е около 104 октана (октановото число на бутана е 95). На лятната съотношението е обратно, съответно ОЧ е около 101 октана.
Колкото е по-голяма компресията, толкова двигателя ще работи по-икономично на пропан-бутан, а мощността при прецизна настройка би трябвало да е по-голяма.
Когато моя двигател имаше компресия около 12, не чувстваше разлика между работа на бензин 98 и пропан-бутан
Така че при 13-14 според мен трябва да е още по-добре.
| |
| |
|
|
|