|
Тема |
Re: Подобрения [re: daco] |
|
Автор | KOKO (Нерегистриран) | |
Публикувано | 02.08.04 11:52 |
|
|
Не съм видял въпроса, сори. Сигнала нормално се взима от куплунг под лоста за скоростите, чел съм че може и от куплунг до бобината, но не съм си играл.
Според инфото което имам трябвало да се ползва кабелче с жълто-черен цвят от куплунга за бобината, по идентичен начин както сигнала на куплунга под лоста за скоростите. Но това е за пасат.
Добре е да намериш ел. схема точно за съответната кола, и да проследиш дали наистина е така. Въпросния кабел трябва да стига до ECU-то и там извода да е означен с Check, diag или нещо от сорта. Имай предвид че често в един и същи период са се произвеждали идентични коли, но с различни версии на ECU-тата, което може да има значение. Т.е. добре е да знаеш и версията на ECU-то за да си сигурен че схемата е точна.
Това е - не гарантирам че информацията е вярна, така че внимавай - ако дадеш на маса погрешен сигнал, последствията може да са плачевни.

|
| |
|
|
|